تصمیم سازی مجامع مشورتی بانوان نقش مهمی در پاسخگویی به چالش های متعدد دارد

اسماعیلی فرد با اشاره به اهمیت هم اندیشی و هم افزایی به منظور حل مشکلات حوزه بانوان و خانواده گفت: تصمیم سازی مجامع مشورتی بانوان نقش مهمی در پاسخگویی به چالش های متعدد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مریم اسماعیلی فرد» طی نشست شورای مشورتی بانوان استان البرز که سه شنبه ۱۶ آذر در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد گفت: حوزه بانوان و خانواده همواره با چالش های متعددی روبه رو است که حل این معضلات تنها با مشارکت همگانی اقشار جامعه قابل حل است.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار البرز افزود: هم اندیشی و هم افزایی به منظور رفع مشکلات حوزه بانوان و خانواده در قالب تصمیم سازی مجامع مشورتی بانوان شهرستان ها به صورت مطالبه از سیاستگذاران محق می شود. 

 

بهره مندی از ظرفیت بانوان فرهیخته در قرارگاه اجتماعی استان البرز

 

اسماعیلی فرد اظهار کرد: یکی از ضرورت های مورد نیاز استقرار پزشک متخصص بانوان در شهرستان های استان است، که این مهم با همت دانشگاه علوم پزشکی با هدف صیانت از جمعیت ضروری است.

 

وی ادامه داد: از جمله مطالبات مشترک بانوان راه اندازی پارک بانوان، بازارچه دائمی محصولات تولیدی بانوان است که مدیریت شهری در فصل بودجه بندی به این درخواست بانوان و مطالبه مطرح شده توجه لازم را داشته باشد. 

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت بانوان فرهیخته در قرارگاه اجتماعی استان البرز با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعیت استان البرز را تشکیل می دهند ضروری است. 

 

کد خبر 1124544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha