برگزاری کلاس آموزش روخوانی وروانخوانی قرآن برای دانش آموزان درکانون مفتاح ملایر

میری گفت: کلاس آموزش روخوانی وروانخوانی قرآن براي دانش آموزان۹تا۱۴ سال درکانون مفتاح ملایر برگزار می‌شود.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی و هنری مفتاح روستای پری ملایر در طول سال و مناسبت های مختلف برای اعضا برنامه های دینی و مذهبی شامل ختم صلوات، ختم قرآن و و برگزاری مسابقه کتابخوانی در مناسبت ها و... دارد.

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر  با بیان اینکه در راستای کمکهای مومنانه نیز با  همکاری جمعی از خیرین و طی مراحل مختلف توزیع بسته های معیشتی انجام شده گفت: توزیع ماسک و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند، تبلت و گوشی  کمکهای نقدی، پوشاک و...  نیز از دیگر اقدامات بوده است.

وی از برگزاری کلاس آموزش روخوانی وروانخوانی قرآن براي دانش آموزان۹تا۱۴ساله  خبر داد و افزود: کلاس حفظ سوره های کوچک بامعنی آنهابرای کودکان۵تا۸ساله نیز در حال برگزاری است.

  وی برگزاری جلسات صحيفه خواني وطرح وتفسیرصحیفه  را نیز از دیگر برنامه های این کانون برشمرد و تصریح کرد: در ایام فاطمیه نیز برنامه های مختلفی در دستور کار است.

 

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد.

 

کد خبر 1124606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha