بهره مندی از ۳۰ خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری کارگاه آموزشی سامانه خدمات غیر حضوری ویژه کارفرمایان این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای طرح ۳۰۷۰، امکان بهره مندی از ۳۰ خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی فراهم شده است.

محمد جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اداره تامین اجتماعی آران و بیدگل در راستای تغییر سامانه کارفرمایان از ابتدای آذرماه سال جاری جهت ارسال لیست حق بیمه کارگران از سامانه samt به سامانه Eservices و با هدف آموزش و توانمند سازی کارفرمایان، کارگاه آموزشی سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی را برگزار کرد.

 

رئیس اداره تامین اجتماعی آران و بیدگل افزود: در این کارگاه آموزشی که در سالن اجتماعات درمانگاه تامین اجتماعی آران و بیدگل برگزار شد، پیرامون نحوه ثبت نام کاربران و تغییر رمز عبور و مشکلات گزارش شده مباحثی مطرح و به سوالات حاضران پاسخ داده شد.

 

جعفری افزود:  در ادامه این نشست آموزشی، در خصوص نحوه تکمیل اطلاعات حقوقی کارفرمایان و ثبت درخواست استفاده از خدمات غیر حضوری به صورت کامل و جامع توضیحاتی ارائه و اطلاعات چند کارفرما به عنوان نمونه تکمیل شد. 

 

رئیس اداره تامین اجتماعی آران و بیدگل اظهار داشت: در ادامه در خصوص نحوه ارسال لیست حق بیمه از طریق این سامانه ، نحوه مشاهده احکام مطالباتی ، ریز گردش حساب بدهی و ارسال مدارک جهت بازرسی از دفاتر قانونی آموزش های لازم ارائه شد.

 

جعفری ادامه داد: این دومین کارگاه آموزشی در سال جاری است که با استقبال خوب کارفرمایان، مسئولان کافی نت ها، دفاتر پیشخوان دولت، حسابداران و نمایندگان شرکت های بزرگ و صاحبان صنایع برگزار شد.

 

رئیس اداره تامین اجتماعی آران و بیدگل با بیان اینکه امکان بهره مندی از ۳۰ خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰ فراهم شده است، افزود: بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایانی که تاکنون در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی ثبت نام نکرده‌اند، به منظور استفاده از این امکان لازم است از طریق نشانی eservices.tamin.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام و خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

 

جعفری خاطر نشان کرد: اداره تامین اجتماعی شعبه شهرستان آران و بیدگل با دو هزار و ۴۶۲ کارگاه فعال و ۲۴ هزار و ۶۳۷ بیمه شده،  ۸۰ درصد جمعیت شهرستان آران و بیدگل را تحت پوشش خود دارد./

کد خبر 1124612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha