برگزاری اردوهای تفریحی ویژه نوجوانان کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، اردوهای مختلف ویژه گروه سنی نوجوانان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تفریح و سرگرمی از جمله توصیه های بزرگان دین به مردم است تا به واسطه آن علاوه بر بهره مندی از مواهب الهی، در اطاعت و بندگی خداوند بیش از پیش کوشا باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مهم همواره مورد تاکید بچه های مسجد بوده و در هر گروه سنی به اقتضای علاقه خود برنامه های سالم و مفرح انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه اردوهای نیم روزه، یک روزه و هفتگی در برنامه های این کانون قرار دارد، عنوان کرد: سعی شده در برنامه های تفریحی، به بازی های سنتی نیز پرداخته شود.

 

گواهیان عنوان کرد: در اردویی نیم روزه که ویژه بچه های گروه «حضرت کمیل» برگزار شد، علاوه بر برنامه هایی همچون فوتبال، بازی های محلی همچون «وسط وسطو» و «استپ هوایی» نیز به اجرا در آمد.

 

وی ادامه داد: همچنین اردوی کوهنوردی شبانه نیز برنامه دیگری بود که در روزهای گذشته به همت بچه های مسجد برگزار شد و با استقبال آنها مواجه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان اظهار کرد: این برنامه های مفرح همچنان در این کانون ویژه گروه های سنی ادامه دارد.

کد خبر 1124622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha