مسجد و کانون ها مناسب ترین مکان برای تقویت ایمان و اعتقادات جوان است

حجت الاسلام فاضلی، گفت: مسجد و کانون ها مناسب ترین مکان برای تقویت ایمان و اعتقادات جوان و دور داشتن او از موجبات نفاق ، کفر ، شرک و وسوسه است.

حجت الاسلام حجت اله فاضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: قبل از انقلاب جامعه اهل سنت این استان و منطقه اورامانات کمتر از ۱۰۰ مسجد داشت، خوشبخاته هم اکنون تعداد  مسجد در منطقه اهل سنت افزایش یافته است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه افزود:در مناطق اهل سنت استان کرمانشاه ساخت مساجد رشد فراوانی دارد و از هزار و ۲۵۰ مسجد فعال در استان۵۱۵  مسجد متعلق به اهل سنت است.

 

وی خاطر نشان کرد: ساخت مساجد بهترین پیام را دارد که نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال خدمت به دین، آیین و مذهب جامعه است.

 

حجت الاسلام فاضلی تصریح کرد: مسجد و کانون های فرهنگی بهترین مکان برای جوانان هستندتا با حضور در آن بیشتر با آموزه های دینی آشنا و اقدام به فعالیت های متنوع فرهنگی می کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه بابیان اینکه  امام جماعت نقش مهمی در آشنا کردن جوانان با آموزه های دینی دارد، اظهار کرد: امامان محله و جماعت باید جوان را  با سیره عملی انبیا و ائمه اطهار(ع) آشنا و رفتار و عمل صحیح را در معرض جوان گذاشت. 

کد خبر 1124625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha