اشتیاق بی نظیر جوانان برای حضور در فعالیت کانون های مساجد

خدادادی ، گفت: جوانان و نوجوان با اشتیاق در فعالیت های کانون های مساجد شرکت می کنند.

ابوالقاسم خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سومین رویداد  فهما با شعار «به توان مردم» با حضور حداکثری کانون های و جوانان در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون شهید همت کرمانشاه افزود: در طول سال برنامه های مختلفی با حضور جوانان خلاق و مستعد در مساجد و کانون ها برگزار شد که خانواده ها نیز استقبال کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: در راستاي مبارزه با مواد مخدر و افزايش آگاهي بخشي به خانواده ها براي پيشگيري از اعتياد کارگاه آموزش در اين زمينه برگزار شد تا جوانان و  اعضای کانون با این معضل اجتماعی به خوبی آشنا تا گرفتار این بلا نشوند.

 

خدادادی تصریح کرد: برگزاري دوره هاي آموزشي روخواني  و تفسير قرآن،احکام، کلاس هاي تقويتي درسي و  هنري ، درجهت مبارزه با ويروس منحوس کرونا توزيع ماسک رايگان به ويژه در محل هاي پر ازدحام، برگزاری محافل انس با قرآن ، برگزاری مراسمات عزاداری دهه اول محرم ،  قرائت زيارت عاشورا  در محل مسجد امام هادي(ع) ، توزیع غذای بین نیازمندان ، سرکشی از خانواده های کم برخوردار محله و توزیع بسته های معیشتی و برگزاری اعیاد و جشن از مهمترین برنامه های کانون است.

 

مدیر کانون شهید همت کرمانشاه  اظهار کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون با حضور جوانان فعال کانون چندین مرحله محله اطراف کانون ضد عفونی و گند زدایی شده است.

کد خبر 1124650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha