محور برنامه های زادگاه شهید سلیمانی در ایام دومین سالگرد اعلام شد

امام جمعه رابر با اعلام برنامه های پیش بینی شده برای دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: روستاهای قنات ملک و گنجان محور برنامه های زادگاه شهید سلیمانی در ایام سالگرد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی در ارتباط تصویری با کمیته شهرستانی ستاد دومین سالگرد شهادت حاج قاسم که در روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه برگزار می شود؛ گفت: رابر ۳۵۰ شهید تقدیم کرده است.

 

 

امام جمعه رابر با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم این عزت مضاعف شد؛ افزود: همانطور که قرار است کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام باشد، باید توجه ویژه ای به رابر و روستای قنات ملک به عنوان زادگاه شهید سلیمانی شود زیرا ایشان بخشی از عمر خود را در قنات ملک و رابر سپری کردند.

 

 

وی با اعلام اینکه برنامه های هفته مقاومت در رابر از روز جمعه، دهم دی ماه با پیاده روی از منزل پدری شهید سلیمانی در قنات ملک تا «تنگل هونی» منقطه ییلاقی که بخشی از کودکی و نوجوانی شهید سلیمانی در این منطقه سپری شده انجام می شود.

 

 

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه برنامه پایانی هفته مقاومت نیز در روستای قنات ملک و با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و مداحی منصوری پیش بینی شده؛ افزود: برنامه های مدونی تدارک دیده شده که علاوه بر قنات ملک در روستای گنجان که بیشترین شهید را داده و روستای نمونه کشوری است برگزار می شود.

 

 

وی گردهمایی عشایر استان در زادگاه شهید سلیمانی، افتتاح ۱۳ طرح آبرسانی، اهدای ۳۵ سری جهیزیه، افتتاح المان در ورودی رابر و بخش هنزا و ...راه اندازی دسته جات عزاداری با توجه به سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، برنامه های فرهنگی با موضوع کتاب«از چیزی نمی ترسیدم» برپایی نمایشگاه و... از دیگر برنامه های قابل ذکر است.

کد خبر 1124656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha