برنامه‌ریزی برای ایجاد ۱۴۵۰۰ شغل ویژه مددجویان کمیته امداد در سال جاری

بختیاری با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی شده که ۱۴ هزار و ۵۰۰ شغل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ایجاد شود تصریح کرد: برای ایجاد این تعداد شغل ۵۱۸ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مرتضی بختیاری» امروز (چهارشنبه ۱۷ آذر) در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی بلدرچین در شهرستان شادگان اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهم کمیته امداد، راهبری شغلی است که در ۲ سال گذشته توفیقات بسیار خوبی را در بحث اشتغالزایی مددجویان کسب کردیم.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه استقبال خوبی از طرح راهبری شغلی صورت گرفته است افزود: یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد است که در این راستا اقداماتی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ​در شورای اشتغال کشور ماموریت بزرگی به کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد اشتغال داده شده است اضافه کرد: سال گذشته ۱۰ هزار و ۹۰۰ شغل با ارائه تسهیلاتی بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان در قالب طرح راهبری ایجاد شد.

 

بختیاری با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی شده که ۱۴ هزار و ۵۰۰ شغل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ایجاد شود تصریح کرد: برای ایجاد این تعداد شغل ۵۱۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به بازدید خود از مرکز پرورش بلدرچین در شهرستان شادگان عنوان کرد: این مرکز یکی از طرح‌های راهبری شغلی کمیته امداد خوزستان است که ۲۹ مددجو در آن مشغول به کار شده‌اند و برای راه‌اندازی این مرکز ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص داده شده است.

 

رئیس کمیته امداد کشور ابراز کرد: از مزیت‌های طرح راهبری شغلی این است هم مددجو برای خود کار می‌کند و هم راهبری شغلی برای کیفیت کار، مبارزه با آفات و بازاریابی مددجو را همراهی و کمک می‌کند.

 

وی خاطر نشان کرد: از مزیت‌های طرح راهبری شغلی این است که دغدغه عرضه محصولات به بازار وجود ندارد و راهبر شغلی به دلیل حرفه و تجربه‌ای که دارد کسانی را که در این زمینه کار می‌کنند را هدایت کرده و کمک بسیار خوبی به مددجویان ارائه می‌شود.

 

بختیاری یاد آور شد: در شورای عالی اشتغال که چند هفته گذشته به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد، ماموریت سنگینی در بحث اشتغال بر عهده کمیته امداد گذاشته شده که امیدواریم با همت همکاران، حمایت مسئولان، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه بتوانیم به خوبی در عرصه اشتغال ماموریت خود را انجام دهیم.

 

کد خبر 1124693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha