تخریب و رفع اثر ۲۵ فقره تفکیک و دیوارکشی غیر مجاز در کازرون

رشیدی گفت: در این عملیات ۲۵ فقره تفکیک و دیوارکشی غیر مجاز که بدون اخذ مجوزهای لازم در باغات و اراضی کشاورزی کازرون بنا شده بود، تخریب و رفع اثر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید رشیدی»، امروز (چهارشنبه 17 آذر) با اشاره به تخریب 25 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در کازرون به خبرنگاران گفت: روز گذشته با حضور نماینده دادستان، یگان امداد نیروی انتظامی، اجرائیات شهرداری و کارکنان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی، یکی از منسجم ترین عملیات های مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان اجرایی شد.

مدیر جهاد کشاورزی کازرون افزود: در این عملیات 25 فقره تفکیک و دیوارکشی غیر مجاز که بدون اخذ مجوزهای لازم در باغات و اراضی کشاورزی کازرون بنا شده بود، تخریب و رفع اثر شد.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون حفظ کاربری زمین‌ های زراعی و باغ ‌ها، 6 هکتار از اراضی زراعی و باغی در روستاهای گلستان، قلعه سید، بنه میرزا علی اکبر و اطراف سیلو گندم کازرون با حکم قضایی تخریب شد و به چرخه تولید بازگشت.

رشیدی تصریح کرد: هر نوع تغییر کاربری و انجام ساخت و ساز بدون اخذ مجوز، خلاف قانون است و پیامد قضایی محکوم به قلع و قمع بنا و جریمه نقدی در پی خواهد داشت.

وی اعلام کرد: مردم موارد تغییر کاربری غیرمجاز را می ‌توانند به تماس با سامانه هوشمند ۱۳۱ اطلاع دهند و در حفظ اراضی سهیم باشند و برای احداث بنا یا دیوارکشی اراضی زارعی و باغی قبل از هرگونه اقدام، مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی و مشاوره با کارشناسان اداره امور اراضی برای دریافت مجوز قانونی لازم است.

کد خبر 1124708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha