جشنواره قرآني مدهامتان  مقدمه‌اي براي آشنايي با قرآن كريم است

فاضلی زاد،گفت:جشنواره قرآني مدهامتان مقدمه‌اي براي آشنايي با قرآن كريم و بهانه اي براي گرد هم آمدن فعالان قرآني است.

بهرام فاضلی زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ﮐﺎﻧﻮن ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ و ﻫﻨﺮی ﻣﺴﺎﺟﺪ در راﺳﺘﺎی ﻧﺸﺮ و ﺗﺮوﯾﺞ ﻣﻌﺎرف ﻗﺮآﻧﯽ و اﺳﺘﻔﺎده از اﺑﺰارﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ و ﻫﻨﺮی ﺑﺮای ﺟﺬب و ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺑﯿﺸﺘﺮ و ﺑﻬﺘﺮ ﻧﻮﺟﻮاﻧﺎن و ﺟﻮاﻧﺎن در فعالیت‌های قرآنی مساجد این جشنواره را برگزار می‌کند.

 

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: بايد خرسند باشيد كه عمر خود را در كنار كلام خدا سپري كرده ايد و اگر دنيا دست به دست هم دهد و فرشتگان نيز به كمك انسان بيايند نمي توانند يك سوره و يا يك آيه را بنويسند و شما خادم چنين كتابي هستيد.

 

وی خاطر نشان کرد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز،  استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

 

فاضلی زاد تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان به سامانه بچه‌های مسجد به این نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.

 

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی کرمانشاه اظهار کرد:  استقبال جوانان کرمانشاهی از این مسابقات با وجود برگزاری دیگر مسابقات قرآنی توسط ادارات کل اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی مناسب بوده است.

 

 

کد خبر 1124720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha