رونمایی از سامانه روضه‌های خانگی استان تهران در گردهمایی مبلغان این روضه‌ها

گردهمایی مبلغان روضه‌های خانگی استان تهران همراه با رونمایی از سامانه تسهیل‌کننده برگزاری و ارائه محتوای ویژه روضه‌های خانگی ۱۸ آذرماه برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: روح الله عبدالهی، رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در آستانه ایام فاطمیه، مبلغان روضه‌های خانگی استان تهران در روز پنجشنبه، ۱۸ آذرماه از ساعت ۸ صبح در محل تالار سوره حوزه هنری گردهم خواهند آمد.


وی ادامه داد: این برنامه به همت طرح سدره و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با هدف اشاعه سنت روضه‌خانگی و گسترش طرح تسهیل برپایی روضه‌های خانگی با حضور اساتید و پیرغلامان اهل بیت علیهم‌السلام اجرا می شود.

 
عبدالهی با بیان اینکه در سال‌های اخیر با گسترش هیئات بزرگ، روضه‌های خانگی مورد غفلت واقع شده‌ است، برگزاری این گردهمایی را تلاشی در راستای رونق بخشیدن هر‌چه بیشتر این مجالس دانست.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در این گردهمایی از سامانه تسهیل‌کننده برگزاری و ارائه محتوای ویژه  روضه‌های خانگی با عنوان «روضه‌خونگی» رونمایی می شود.

 

عبداللهی ابراز کرد: این سامانه به همت طرح سدره برنامه‌ریزی و طراحی شده تا به صورت عمومی توسط گروه‌های مختلفی که در حوزه تسهیل‌گری برپایی روضه‌خانگی فعالیت دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

 

در این مراسم حجج اسلام حسینی قمی، علیرضا پناهیان و محمد قمی(رئیس سازمان تبلیغات اسلامی)، استاد حاج علی انسانی و استاد حاج مهدی آصفی سخنرانی می کنند.

 

علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند عدد ۵ را به شماره ۰۹۱۰۷۲۶۰۰۳۴ ارسال کنند.

 

گفتنی است، طرح سدره از سال ۱۳۹۸ با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص هیأت و خانواده و با دغدغه تسهیل در برپایی روضه‌های خانگی از طریق هماهنگی جهت اعزام سخنران و مداح به منازل عموم محبین اهل بیت علیهم‌السلام در حال خدمت‌گزاری است.

 

 

کد خبر 1124727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha