بچه مسجدی های کانون شهید باکری مهیای جشن میلاد حضرت زینب (س)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در آستانه این میلاد با سعادت به همت بچه های مسجدی کانون شهید باکری برای برپایی جشنی باشکوه، مسجد آذین بندی و چراغانی می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب (س)، گفت: در آستانه این میلاد با سعادت به همت بچه های مسجدی کانون شهید باکری برای برپایی جشنی باشکوه، مسجد آذین بندی و چراغانی می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: علاوه بر برپایی جشن میلاد حضرت زینب (س) در روستای هیرشاه آباد، جشن های دیگری نیز در ۱۵ نقطه از جنوب کرمان برگزار می‌شود.



وی بیان کرد: جشن های میلاد این بانوی بزرگوار به همت بچه های گروه جهادی کانون شهید باکری در رودبار جنوب و بخش جازموریان و در سایر شهرستان ها نیز با همکاری و همراهی گروه های جهادی برگزار می‌شوند.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های این روز فرخنده، توزیع گوشت قربانی است و در همین راستا یک راس گاو ذبح شده و گوشت های قربانی پس از بسته بندی در بین ۱۰۰ خانواده نیازمند رودبار جنوب توزیع می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: همچنین در قالب طرح کمک مومنانه تعداد ۱۰۰ کیسه آرد نیز در بین نیازمندان تحت پوشش این کانون فرهنگی هنری توزیع می شود.



وی اظهار کرد: طرح اطعام نیازمندان یکی دیگر از برنامه های میلاد حضرت زینب (س) است که در قالب این طرح ۲ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 
حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: علاوه بر این نیز در نظر داریم در این روز فرخنده ایستگاه صلواتی برپا کنیم و از فعالیت های این ایستگاه توزیع شربت و شیرینی، پخش مولودی، توزیع اقلام فرهنگی و پشت نویسی ماشین ها با مضمون میلاد حضرت زینب (س) است.

کد خبر 1124730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha