دانشجویان به مدیران طرح و ایده دهند

حجت الاسلام مدبر گفت: دانشجویان به مدیران طرح و ایده دهند تا بیشتر به نتیجه برسیم و این بهتر از دعواست؛ چرا که جوانان ایده دارند و فضای روز جامعه را می‌شناسند پس باید بیشتر فعال باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (چهارشنبه ۱۷ آذر) در نشست تخصصی «دانشجویان مکتب محور و تمدن ساز» که به مناسبت روز «دانشجو» برگزار شد، گفت: با این که نامهربانی های زیادی به قشر دانشجو شده اما هنوز این واژه ارزش خود را از دست نداده است.
 

امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه همیشه خود را دانشجو بدانیم و از طلب علم دست بر نداریم، افزود: درود میفرستیم به آن سه شهیدی که در ۱۶ آذر ۱۳۳۲، صحن دانشگاه تهران را با خون خود رنگین کردند؛ حق آنها و تمامی شهدا بر خودمان را فراموش نکنیم.

 

حجت الاسلام مدبر گفت: دانشجویان سه قشر هستند؛ دانشجوهای بی تفاوت که اصلا مهم نیست در جامعه چه می‌گذرد، دیگری احساسی و طلبکار هستند و دسته سوم که دانشجویان ارزشی، آرمان خواه، مطالبه گر منصف و عملگرا هستند.

 

امام جمعه جهرم ادامه داد: یکی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم این است که فرصت کادر سازی  را نداشتیم و مراکزی نداریم که کادرهای مورد نیاز جامعه  اعم از رییس جمهور، وزیر یا نماینده مجلس را تربیت کند.

 

وی با اشاره به اینکه دانشجویان فقط مطالبه گری نکنند و اگر دیدند مسئولی نخواست کاری انجام دهد بی تفاوت نباشند، اظهار کرد: دانشجویان به مدیران طرح و ایده دهند؛ تا بیشتر به نتیجه برسیم و این بهتر از دعواست؛ چرا که جوانان ایده دارند و  فضای روز جامعه را می‌شناسند پس باید بیشتر فعال باشند.

 

حجت الاسلام مدبر خاطرنشان کرد: خود سازی، جامعه پردازی و  تمدن سازی از نکات مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که توسط مقام معظم رهبری بیان شد و دانشجویان عزیز  به خصوص خودسازی را جدی بگیرند.

 

وی در پایان اظهار کرد: درب دفتر امام جمعه جهرم بر روی همه باز است و پذیرای جوانان هستیم، جلسات این چنینی را نیز  ادامه دهید و منحصر به ۱۶ آذر و مناسبت ها نشود.

کد خبر 1124731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha