اولین رویداد ادبی و هنری مترو مشهد برگزار می شود

مبین مقدم گفت: همزمان با ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل، اولین رویداد ادبی و هنری مترو مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «وحید مبین مقدم» امروز چهارشنبه (۱۷ آذر) در جمع خبرنگاران بیان کرد: به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل ونقل و با هدف آشنایی و ترویج فرهنگ استفاده از حمل ونقل عمومی به ویژه خطوط مترو، اولین رویداد ادبی و هنری تحت عنوان «مترومشهد»برگزار می شود.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری شهرداری مشهد افزود: این رویداد ادبی و هنری درقالب های شعر، داستان و فیلم نامه نویسی کوتاه، نقاشی دیجیتالی (تصویر سازی) و انیمیشن (مونشن گرافیک،استاب موشن) با موضوعات استفاده از حمل ونقل عمومی پاک، فرهنگ استفاده صحیح از مترو، ایمنی در مترو و همچنین رفتارها و مسئولیتهای اجتماعی در مترو برگزارخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت دراین رویداد می توانند تا تاریخ 24 آذر ماه اقدام به ثبت نام برای شرکت در این رویداد ادبی و هنری کنند؛ گفت: در تاریخ 26 آذر ماه همزمان با روز ملی حمل ونقل جلسه توجیهی آموزشی ویژه شرکت کنندگان در این رویداد برگزار خواهد شد.

 

مبین مقدم افزود: مهلت ارسال آثار تا 24 دی ماه 1400 در نظر گرفته شده و اختتامیه اولین رویداد ادبی و هنری «مترومشهد» نیز 29 دیماه همزمان با روز هوای پاک برگزار می شود.

کد خبر 1124745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha