دوره آموزشی اقشار تاثیر گذار ویژه «ائمه جماعت» در بانه برگزار شد

به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه دوره آموزشی اقشار تأثیرگذار ویژه «ائمه جماعات» با موضوع اصول کار تشکیلاتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی اقشار تأثیرگذار ویژه «ائمه جماعات» که با موضوع اصول کار تشکیلاتی در بانه برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اقشار تاثیرگذار یکی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی است که در طول سال مورد توجه است.

 

وی با اشاره به استقبال مخاطبان از کارگاه‌های آموزشی در عرصه‌های مختلف افزود: این دوره آموزشی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عباس عسکری مدعو از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در محل اداره تبلیغات اسلامی بانه ویژه ائمه جماعات این شهرستان برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: در این دوره ۲۵ نفر از ائمه جماعات شهرستان بانه با موضوع مدیریت مسجد و یاد گیری مهارت‌های مدیریتی مساجد و سازماندهی و هدایت مساجد و جذب مخاطب حضور دارند.

 

حجت‌الاسلام عباس عسکری از اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این کارگاه آموزشی به تبیین مدیریت و ارائه راهکارهای مدیریتی و تشریح کارکردهای حوزه مساجد پرداخت.

 

وی بیان کرد: پیشگیری از بروز مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی یکی از کارکردهای موثر مساجد است که باید از این ظرفیت موثر در راستای کاهش مشکلات بهره برد.

 

وی ائمه جماعات را اقشار موثری در دعوت مردم به سمت مساجد و جذب و گرایش جوانان و نوجوانان به سمت فعالیت‌های مسجدی برشمرد و گفت: باید با جذب و گرایش مردم در سنین مختلف به سمت مساجد زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.

 

گفتنی است؛ برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه اعطا خواهد شد.

کد خبر 1124767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha