نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان به خراسان جنوبی سفر می کند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از سفر نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «موهبتی» در پنجمین جلسه بررسی مسائل و موضوعات مربوط به مرز ماهیرود و بازارچه های مرزی استان در سال جاری اظهار کرد: دکتر کاظمی قمی به همراه هیئتی متشکل از نمایندگان وزارتخانه های کشور، امور خارجه، اقتصادی و دارایی، صمت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به استان سفر می کنند.

 

وی ادامه داد: این سفر در ادامه بازدید این گروه تخصصی از مرزهای شرقی ایران با افغانستان و با هدف بررسی شرایط کلیه بازارچه های مرزی استان صورت می گیرد.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: بررسی راهکارهای توسعه مبادلات تجاری از مرزهای استان از مهمترین دستورکارهایی است که در جریان حضور این هیئت دنبال خواهیم کرد.

 

موهبتی متذکر شد: با حضور این هیئت جلسه شورای مبادلات مرزی استان در مرز ماهیرود برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکر است؛ در پنجمین جلسه بررسی مسایل و موضوعات مربوط به مرز ماهیرود و بازارچه های مرزی استان، وظایف و برنامه های کلیه دستگاه های متولی در شورای مبادلات مرزی و بازدید از مرزها تشریح و ابلاغ شد.

کد خبر 1124798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha