تاکید بر تدوین اطلس جامع آستان مقدس و ری

رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع در بازدید از موزه اسناد آستان مقدس حضرت عبدالعظیم بر تدوین اطلس جامع آستان مقدس و ری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از معاونت فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع، رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع به همراه حجت الاسلام مرشدی رئیس اداره عقیدتی سیاسی این سازمان از مرکز اسناد ،موزه و کتابخانه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم بازدید کرد. امیر فخری پس از بازدید از مجموعه مرکز اسناد، موزه و کتابخانه و همچنین کارگاه ساخت ضریح جدید بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(علیه السلام) با سعید محمدی مدیر این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار  بر همکاری و ارتباط سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و مجموعه مرکز اسناد، موزه و کتابخانه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(علیه السلام) با هدف همکاری‌های علمی و پژوهشی در حوزه های تاریخی و جغرافیایی و توسعه همکاری و تعاملات اجرایی و امضاء تفاهم نامه های مشترک، تأکید شد.

طرح پیشنهاد جمع آوری اطلاعات جامع تاریخی آستان مقدس و ری باستان اعم از مکتوبات، تصاویر و دیگر داده‌های اسنادی به‌ صورت پروژه اصلی و در قالب تدوین طرح اطلس جامع این آستان و ری با توجه به اسناد، نقشه‌ها و اطلاعات تاریخی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

کد خبر 1124799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha