پرستاران چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

تعدادی از پرستاران چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه همزمان با ۱۷ آذر روز پرستار در آیینی با حضور جمعی از مسئولان این استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «فریدون رحمانی» امروز (چهارشنبه ۱۷ آذر) در آیین تجلیل از پرستاران این استان که در سالن ابن‌سینای مجتمع رحمتیه برگزار شد، با قدردانی از تلاش پرستاران به خدمات حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینت (س) هم در قبل از واقعه کربلا و هم بعد از آن حماسه بزرگی آفرید و نشان داد که می‌توان در سخت ترین شرایط هم حماسه آفرین شد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری حضرت زینب (س) را الگوی والایی برای این قشر عنوان کرد و اظهار داشت: پرستاران به تاسی از این بانوی مکرم اسلام بر سختی‌های حرفه خود غلبه کرده و در مراقبت از بیماران تلاش شبانه‌روزی دارند.

 

وی افزود: حضرت زینب (س) با شجاعت و بصیرت مثال زدنی به الگوی والایی برای کل جامعه زنان تبدیل شدند و در غلبه بر سختی‌ها و مشکلات الگوی ارزشمندی برای پرستاران هستند.

 

رحمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، تصریح کرد: در طول ۲ سال گذشته پرستاران و کادر درمان سختی‌های بسیاری کشیدند و شهدایی در این مسیر تقدیم کردند که یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.

 

بر اساس این گزارش در ادامه حجت‌الاسلام سید «جعفر مرتضوی» نیز در این آیین با تبیین صفات و ویژگی‌های حضرت زینب (س) بر ضرورت الگوگیری از این بانوی مکرم اسلامی تاکید و گفت: پرستاران رهروای شایسته‌ای برای حضرت زینب (س) به شمار می‌روند.

 

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور روحانیت، ائمه جمعه و جماعات بر ضرورت تبیین ارزش‌های اخلاقی حضرت زینب (س) در جامعه امروزی تاکید کرد و گفت: حضرت زینب نمونه و اسوه والایی برای همگان به ویژه زنان جامعه است و نقش مهم حضرت زینب (س) در ماندگاری حماسه کربلا بسیار مهم بود.

 

کد خبر 1124824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha