مسابقات قرآن دانش آموزان کشور در تبریز برگزار می‌شود

چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، پوستر چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور امروز با حضور نمایده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در تبریز رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در این مراسم اظهار داشت: در حوزه فعالیت‌های قرآنی و معارف دینی فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش انجام شده است و اگر افراد باسلیقه و با انگیزه را به حوزه آموزش و پرورش بفرستیم به طور قطع نتایج مفیدی حاصل می‌شود.

امام جمعه تبریز خاطرشان کرد: فعالیت‌های نماز و قرآن فرصتی برای فراگرفتن دین است و باید اقدامات دستگاه تعلیم و تربیت با هدف ترغیب دانش آموزان به امور دینی باشد.  مسئولیت دستگاه تعلیم و تربیت بسیار مهم است و باید افراد با صلاحیت را برای تربیت دانش آموزان انتخاب کنیم.

وی  ادامه داد: از دوران ابتدایی تا پایان کلاس دوازدهم یک فرصت ارزشمند است تا در رابطه با نمار و فرا گرفتن قرآن و معارف دینی تلاش کنیم در آمورش و پرورش باید روی نماز برنامه ریزی و کار شود تا دانش آموز وقت اذان در نمازخانه حاضر شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: به لطف خدا نماز خانه‌های خوبی ساخته شده و مسئولیت آموزش و پرورش در این زمینه خیلی حساس و سنگین است و از طرفی، جذب نیرو‌های تبلیغی، مناسب و با انگیزه، کاری مضاعف است.

 

کد خبر 1124839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha