به‌دنبال افزایش شناورهای ایرانی با استفاده از نیروهای متخصص داخلی هستیم

دریادار ایرانی با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال اقتدار ملی است گفت: در این راستا تلاش می‌کنیم شناورهای مجهز خود را با بهره گیری از نیروهای متخصص داخلی افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان درانزلی، دریادار «شهرام ایرانی» امروز(چهارشنبه، 17 آذر ) در حاشیه معارفه فرمانده ناوگان شمال کشور در انزلی در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه افزایش شناورهای مدرن و بروز به‌دنبال آن هستیم از تخصص نیروهای جوان کاملا ایرانی در شرکت های دانش بنیان بهره بگیریم.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: در حوزه بین الملل نیز در چند حوزه فعالیم و یکی از این حوزه‌ها، حوزه ارتباطات بین‌الملل است و در حوزه آموزش نیز از اتحادیه‌های دانشگاهی منطقه هستیم.

 

دریادار ایرانی تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند و در تعاملات چند جانبه و بین المللی نیز با اجرای رزمایش‌های مرکب و مشترک با کشورهای دوست و برادر بعنوان عضوی اثرگذار و اثربخش مطرح شده است.

 

وی با بیان اینکه از آخرین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در ناوگان شمال، ناوشکن کلاس دماوند است که با استفاده از آخرین فناوری‌ها به آب انداخته می شود خاطرنشان کرد: در ناوگان جنوب نیز از کلاس جماران یک کلاس جدید بالگردبر مجهز به آشیانه بالگرد با عنوان ناو اطلاعاتی طلایه و از ناوشکن های کلاس جماران نیز زیر دریایی های کلاس فاتح از دیگر دستاورهای نیروی دریایی ارتش به‌شمار می‌روند.

 

کد خبر 1124844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha