حضور روحانیون مستقر در مناطق محروم  باعث حفظ پیوند روحانیون و مردم می شود

حجت الاسلام رضایی ، گفت: حضور روحانیون مستقر در مناطق محروم و حاشیه نشین یکی از راه‌هایی است که می‌تواند پیوند روحانیون و مردم را در این مناطق حفظ و تقویت کند.

حجت‌الاسلام علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: حمایت از فعالیت های تبلیغی و فرهنگی طلاب جوان که با روحیه جهادی در نقاط مختلف به ویژه حاشیه شهر و روستاها مشغول فعالیت هستند باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

رئیس تبلیغات اسلامی اسلام آباد غرب افزود: اگر امام جماعت و محله می خواهد در دل مردم نفوذ کند، باید به فکر حل مشکلات آنان باشد؛ امام جماعتی که در فکر رفاه خویش است، نمی تواند جایگاهی در میان مردم داشته باشد. 

 

وی خاطر نشان کرد:  هماهنگی بین امور مساجد، کانون‌های مساجد، بسیج وهیئات امنای مساجد کاری است که باید توسط روحانیون صورت گیرد تا از توان آنها به نحو مطلوب استفاده شود.

 

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: امامان مساجد برنامه‌هایی فرهنگی برای جوانان و نوجوانان برگزارکنند و از آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد، صلاق، تهدیدهای فضای مجازی، بیکاری، فاصله گرفتن مردم از مسائل و احکام الهی، عدم رغبت جوانان و نوجوانان به مسجد متذکر شوند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام‌آبادغرب اظهار کرد: امامن جماعت با ایجاد آرامش برای جوان، حضور در  مسجد بهترین مکان برای این مقصود است و سفارش شده به هنگام غم و اندوه به مسجد بروید.

 

کد خبر 1124849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha