باید به هر قوم، مردم و جناحی خدمت کنید/ باید از ظرفیت همه طوایف استفاده شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید به هر قوم، مردم و جناحی خدمت کنید، گفت: شما مسئولان که همسو با دولت هستید، این حق را ندارید که فقط به مردمی خدمت کنید که همسو با شما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه فرمانداران جدید و قدیم شهرستان باشت امروز (۱۷ آذر ماه) با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی استاندار، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، امام جمعه شهرستان باشت و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار داشت: تلاش بر این است که در همه زمینه ها ظرفیت های را بکار گیریم تا استان رشد و توسعه یابد و به مردم خدمت کنیم چون حقیقتا مردم ما مستحق هر گونه خدمت هستند.
 

استاندار از ظرفیت های این شهرستان را تقویت کشاورزی و آبرسانی دانست و گفت: برای آبرسانی به دشت باشت تاکید داریم تا زمین های حاصلخیز و مستعد کشاورزی این منطقه توسعه یابد.
 

احمدزاده با اظهار اینکه، خدمت عام است و متعلق به همه است، تاکید کرد: شما مسئولان که همسو با دولت هستید، این حق را ندارید که فقط به مردمی خدمت کنید که همسو با شما هستند.
 

استاندار با بیان اینکه، خدمت را جدی بگیرید تا مردم از دولت امیدوارتر شوند گفت: باید به هر قوم، مردم و جناحی خدمت کنید و انتظارم این است، حتی اگر افرادی را می شناسید که با شما همسویی فکری ندارند، بیشتر کار کنید.
 

استاندار با بیان اینکه، در پی ایجاد اشتغال باشید گفت: برخی از مشاغل بخش خصوصی پایدارتر هستند و از فرماندار می خواهم که زمینه های اشتغال پایدار را با کسب و کار فراهم کنند.
 

احمدزاد با تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد مراکز اقتصادی باشید، افزود: این شهرستان می تواند یکی از مراکز پر رونق اقتصادی باشد و یکی از ظرفیت های دیگر شهرستان گردشگری است که در این خصوص باید کار شود.
 

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین، جان باختن عده ای از هم استانی های عزیز را در حادثه اتوبوس دهدشت- تهران تسلیت گفت.
 

سیدناصر حسینی افزود: شهرستان باشت یک شهر طایفه ای است، اما باید فرماندار از هر طایفه ای که انتخاب می شود نوکر مردم باشد.
 

وی با بیان اینکه، برای پیشرفت و توسعه باید از ظرفیت همه طوایف استفاده شود اظهار داشت: ما شعار مکتب حاج قاسم را داده ایم باید شایسته سالاری را گسترش دهیم نه اینکه فردی را از طایفه خود به فرد دیگری ارجعیت داد.
 

وی تاکید کرد: فرماندار با تمام توان شروع کنید و ما هم با تمام توان با شما همکاری خواهیم کرد و در کنار شما و دولت انقلابی آقای رئیسی خواهیم بود.
 

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت اظهار داشت: باید در این استان طرح های سرمایه گذاری راه انداخت، برای شهرستان های باشت و گچساران کارخانه سرامیک سازی که در نظر گرفته شده در سه شیفت ۳۵۰ نفری زمینه اشتغال را فراهم می کند.
 

نادر گرامی فرماندار جدید باشت هم گفت: نگاه مساوی به همه طوایف خواهم داشت و عدالت گرایی و پرهیز از طایفه گری در دستور کارم خواهد بود.
 

در این آیین، نادر گرامی به عنوان فرماندار جدیدی شهرستان باشت منصوب شد و از سید مسعود حسینی فرماندار سابق تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1124875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha