لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه‌ گذاران در گردشگری و خدمات شهری شیراز

اصنافی گفت: تسهیل روند ورود سرمایه‌ گذار و مشارکت در توسعه شهر شیراز به معنای استفاده از ظرفیت سرمایه‌ گذاران در تمامی بخش‌ ها به‌ ویژه در حوزه گردشگری، خدمات شهری و فرهنگی بر اساس رابطه روابط برد-برد ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (چهارشنبه 17 آذر) در بازدید از ساختمان اداری و کارکنان شهرداری منطقه سه شیراز گفت: با شناسایی و استفاده از ظرفیت های منطقه سه شیراز برای ارائه بهتر و مطلوب ‌تر خدمات به شهروندان می توان اقدام کرد.

شهردار شیراز افزود: تسهیل کار مردم باید در اولویت کارکنان شهرداری قرار داشته باشد و باید از سختگیری ‌های غیر ضروری و در امور شهروندان باید جلوگیری شود تا کارهای آنها در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

وی با تاکید بر خدمات رسانی به شهروندان به بهترین شکل ممکن بیان کرد: این خدمات رسانی ها باید در همه زمینه ها به بهترین نحو ممکن باشد و با برنامه ریزی لازم تمامی مناطق 11 گانه شهرداری شیراز باید در کمترین زمان ممکن برای صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.

اصنافی ادامه داد مدیران و مسئولان باید مردمی بوده و در اتاقشان بر روی مردم باز باشد و از بروکراسی های اضافی و زائد در شهرداری باید جلوگیری شود تا امور شهروندان تسریع شود.

وی با تاکید بر بر لزوم تسهیل حضور سرمایه گذاران در شهر شیراز گفت: تسهیل روند ورود سرمایه‌ گذار و مشارکت در توسعه شهر شیراز به معنای استفاده از ظرفیت سرمایه‌ گذاران در تمامی بخش ‌ها به‌ ویژه در حوزه گردشگری، خدمات شهری و فرهنگی بر اساس رابطه روابط برد-برد ضروری است.

خاطر نشان می شود، شهردار شیراز در این بازدید همچنین لزوم آمادگی برای مواجهه با بارش های احتمالی را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 1124877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha