آموزش‌ها باید پیوست مهارت‌آموزی داشته باشند

باقری با اشاره به اینکه آموزش‌ها باید پیوست مهارت آموزی داشته باشد، گفت: هدف گذاری دولت به سمت اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «علی باقری» امروز(۱۷ آذرماه) در نهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که با حضور مشاور وزیر تعاون در امور ایثارگران، به میزبانی بیمارستان تامین اجتماعی شفا بابلسر برگزار شد با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: جلسات شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد هم افزایی و تعامل بیشتر بین دستگاه های عضو در راستای افزایش رفاه مردم استان مازندران به صورت منظم و هدفمند برگزار می‌شود.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بر ضرورت ایجاد همدلی، اتحاد و انسجام برای رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: با توجه به تاکید وزیر تعاون، برای افزایش اشتغال به سمت مهارت آموزی پیش می رویم.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش ها باید پیوست مهارت آموزی داشته باشد، ادامه داد: هدف گذاری دولت به سمت اشتغال است.

 

باقری با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش(۲۴ الی ۳۰ آذر) افزود: هر مجموعه ای نیاز با پژوهش و آموزش دارد و باید خروجی پژوهش‌ها کاربردی و اثرگذار باشد.
 

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: تشکیل شورای هماهنگی با محوریت اداره تعاون یک شورایی با هدف ایجاد هم افزایی و هماهنگی است تا بتوانیم مشکلات مجموعه را رفع کنیم.

 

«مسعود آزادی» از تشکیل شورای هماهنگی ایثارگران دستگاه های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ها خبر داد و افزود: بدنبال ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران در سطح کشور هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه سامانه جامع ایثارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه راه اندازی شده است و در مرحله ورود اطلاعات است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم نیازهای جامعه هدف در جهت برنامه ریزی بمنظور خدمات رسانی بهتر را شناسایی و گامی مهم برای این قشر گرانقدر برداریم.

 

آذری از ابلاغ دستورالعمل تجلیل و تکریم وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه خبر داد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران نیز به عنوان میزبان جلسه اخرین اقدامات و خدمات را تشریح کرد و گفت: در سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان و در سال جاری تاکنون ۲۶ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی خریداری و ۶۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در حال خرید شدن است.

 

«محمد خورشیدی» از مشارکت ۸۶ درصدی پزشکان در طرح نسخه الکترونیک خبر داد.

 

به گزارش شبستان، قبل از برگزاری این جلسه با حضور مسئولان به مناسبت روز پرستار، از پرستاران بیمارستان تامین اجتماعی شفا بابلسر تجلیل و قدردانی شد.

 

در ادامه این نشست مدیران عضو شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین مربوطه حاضر در جلسه گزارشی از برنامه های دستگاه خود در خصوص افزایش همکاری و هم افزایی بین دستگاهی و همچنین پیشنهاداتی در راستای رسیدن به اهداف مشترک و مرتبط با وظایف این شورا ارائه کردند.

کد خبر 1124881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha