بسیج سازندگی ۱۳۰ هزار مسکن محرومان  می‌سازد

سردار زهرایی گفت: بسیج سازندگی ۱۳۰ هزار مسکن محرومان را با همکاری وزارت راه و شهرسازی می‌‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، سردار «محمد زهرایی» عصر امروز (۱۷ آذر) در دیدار با جهادگران شهرستان سرایان اظهارکرد: تدبیر و تفسیر در قرآن در کنار انجام فعالیت‌های اقتصادی مقاومتی یکی از موضوعات مهمی است که باید گروه‌های جهادی در دستور کار قرار دهند.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور از راه اندازی قرارگاه جهادگران قرآنی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: بنا به گفته اساتیدی بزرگی چون حجت الاسلام قرائتی تفسیر و تدبر در قرآن امری واجب است و نباید نسبت به این مهم کم کاری کنیم

 

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که خودسازی جهادگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر از مرحله خودبینی به دیگر بینی عبور نکنیم، به موفقیت نمی‌رسیم.

 

زهرایی با بیان اینکه حجم خدمت رسانی خیلی مهم نیست بلکه برکت آن اهمیت دارد، عنوان کرد: کسی که توفیق خدمت به دیگران را ندارد در حقیقت از بسیاری برکت ها محروم است و از این جهت باید خانواده گروه‌های جهادی را افزایش دهیم و هر کسی دل در گرو انقلاب و خدمت دارد را به این خانواده جهادگران بیاوریم.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور  ادامه داد: رویکرد رئیس جمهور محرومیت زدایی و مردمی کردن امور و نزدیکی به عدالت است و اجرای همه این رویکردها نیازمند همکاری و همراهی مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه ۴۲ هزار گروه جهادی در قالب ۸۰۰ هزار نفر جهادگر پای کار ظرفیت مهمی برای گره‌گشایی و محرومیت‌زدایی است، افزود: برای رسیدن به اهداف انقلابی دولت سیزدهم باید همه پای کار باشیم وگرنه با تغییر افراد اتفاق خاصی نمی‌افتد.

 

زهرایی با بیان اینکه برای پیشرفت خراسان جنوبی منتظر ناجی نباشیم، عنوان کرد: باور «ما می‌توانیم» استان ما را در ریل پیشرفت و توسعه قرار می‌دهد و باید مطالبه‌گر بوده و مردم را وارد میدان در حوزه‌های مختلف کنیم.

 

رئیس بسیج سازندگی با اشاره به اینکه جهادگران یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطر نشان کرد: جهادگران ما هر کدام یک حسن تهرانی مقدم و یک قاسم سلیمانی هستند.

 

وی در پایان گفت: در زمینه مسکن محرومین نیز با وزیر راه و شهرسازی برای ساخت ۱۳۰ هزار مسکن قرارداد منعقد کرده ایم که ۴۰ هزار تا برای کمیته امداد و بخشی مربوط به حاشیه شهرها است.

کد خبر 1124894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha