کسب رتبه دوم فرمانداری های خراسان جنوبی توسط فرمانداری خوسف

آخوندی گفت: فرمانداری خوسف بر اساس ارزیابی عملکرد فرمانداری های استان که بر اساس هشت شاخص در سال ۹۹ صورت پذیرفت، در بین ۱۱ فرمانداری مقام دوم را کسب کرده است.

«محمدعلی آخوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها بر اساس هشت شاخص تاثیرگذار ارتقا و امنیت پایدار، توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، هماهنگی امور اجتماعی، توسعه شهری روستایی، ارتقای مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای، برنامه ریزی روستایی  و ارتقای سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی صورت می پذیرد.

 

فرماندار خوسف افزود: سال 1398 در بین فرمانداری های استان، خوسف رتبه هشتم را به دست آورده است و سال 99 با رشد بسیار خوب توانستیم رتبه دوم را بدست آوریم.

 

آخوندی ادامه داد: فرمانداری شهرستان خوسف علی رغم کمبود نیروی انسانی به نحوی که از 23 پست سازمانی در فرمانداری ها و بخشداری های مرکزی و جلگه ماژان، 12 پست بلاتصدی است اما با تعهد و تخصص بالای نیروهای موجود توانست به این موفقیت دست یابد که این موفقیت را به همه همکاران پرتلاش فرمانداری و بخشداری های شهرستان تبریک عرض میکنم.

 

وی با بیان اینکه سه اداره در شهرستان مستقر نیستند و 10 اداره نیز به صورت نمایندگی اداره می شود که این موضوع بر مسئولیت فرمانداری به عنوان نهاد ناظر و پیگیر مشکلات مردم و سرمایه گذاران افزوده است، گفت: در دو بخشداری مرکزی و جلگه ماژان هیچگونه نیروی رسمی به جز بخشداران فعالیت نمی کنند.

 

وی ادامه داد: علی رغم همه مشکلات و تنگناها این فرمانداری با استفاده از همه ظرفیت ها و همکاری و تعامل خوب روسا و کارمندان متعهد دستگاه های شهرستان علیرغم مشکلات اعتباری و امکانات توانسته است عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

 

وی افزود: ارزیابی‌ها در سه مرحله انجام می‌پذیرد که مرحله اول، خودارزیابی و جمع آوری گزارش‌ها و مستندات مربوط به شاخص‌های مختلف است و واحدهای به صورت جداگانه و بر اساس مستنداتی که از وضعیت عملکرد و پیگیری امور دارند، خودارزیابی انجام می‌دهند.

 

فرماندار خوسف گفت: مرحله دوم نیز توسط دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری انجام می‌شود و تمامی اطلاعات بررسی شده و بر اساس مستندات ارائه شده، سنجش و ارزشیابی انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: سپس، مرحله سوم ارزیابی عملکرد که بررسی نهایی است توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور انجام و بر اثر مستندات و اطلاعات دریافت شده از استانداری‌ها، نمره نهایی فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

 

وی بیان کرد: برابر ارزیابی انجام شده از سوی کارشناسان وزارت کشور در سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی، فرمانداری خوسف توانست براساس مستندات ارائه شده با کسب 872 امتیاز از یکهزار امتیاز رتبه دوم را در بین فرمانداری‌های استان خراسان جنوبی کسب کند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1124898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha