خریدهای نمایشگاه مجازی به نقاط دور دست می رسد/ توسعه زیرساخت های پستی

باقری با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی استانی کتاب گفت: خریدهای عموم مردم استان حتی در نقاط دور دست نیز به واسطه خدمات پستی به آنان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «حمید باقری« در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان در محل مجتمع مطبوعاتی اظهارداشت: کرونا بر حوزه های مختلف تاثیر گذاشت که توسعه خدمات آنلاین نمونه از این اثرات بود.

مدیرکل پست استان اصفهان افزود: برپایی نمایشگاه های مجازی مثل کتاب فرصتی شده تا دسترسی افراد در دور دست ترین نقاط به این رویداد فراهم و از امکانات آن استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: خریدهای عموم مردم استان حتی در نقاط دور دست نیز به واسطه خدمات پستی به آنان خواهد رسید و روزانه با وجود 120 خط ارتباطی بین مرکز استان تا شهرستان ها و روستاها، روزانه 2 مرتبه ارتباط شهرستانی و در هفته سه مرتبه ارتباط بین روستایی با مرکز شهرستان ها برقرار و مرسولات به دست آنان می رسد.

باقری با اشاره به اینکه نمایشگاه پارسال کتاب تهران تجربه خوبی در این خصوص بود، خاطرنشان کرد: یکصد هزار بسته حاوی کتاب توسط پست استان اصفهان به دست خریداران رسید.

وی اضافه کرد: در کل کشور 250 هزار بسته پستی ارسال و حتی افراد در نقطه صفر مرزی هم توانستند کتاب بخرند و خرید آنان به دستشان رسید.

 

*توسعه زیرساخت های پستی

 

به گفته مدیرکل پست استان اصفهان، در شرایط کرونا و با ایجاد پویش در خانه بمانیم، خرید های اینترنتی افزایش و کار پست در این خصوص زیاد شد و در همین جریان زیرساخت ها توسعه یافت.

وی ادامه داد: به ازای هر پنج هزار نفر یک واحد پستی در استان اصفهان وجود دارد و تمامی مرسولات استان به صورت مستقیم به دیگر مناطق کشور به جز چهار استان ارسال می شود.

باقری خاطرنشان کرد: انتشار در بسته بندی و تسهیل کار توزیع بسته های خرید مردم همکاری کنند تا این کار با سرعت و مطمئن انجام شود.

کد خبر 1124903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha