تعیین تکلیف شیوه ساخت و ساز منازل آسیب دیده از زلزله در شهر فین

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، اعضای شورای شهر فین و مدیران دستگاه های اجرایی، شیوه ساخت و ساز منازل آسیب دیده در شهر فین تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رضا مدرس »، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به برگزاری دو نشست متوالی با حضور مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، مدیرکل منابع طبیعی، مشاور شهرسازی و اعضای شورای اسلامی شهر فین در روستای گیشان غربی بندرعباس، اظهار کرد: زمین های مورد نیاز برای الحاق به شهر فین توسط منابع طبیعی استان به راه وشهرسازی تحویل شد.

 

وی افزود: نقشه تفکیکی این زمین ها که توسط مشاور شهرسازی و با رویکرد حفظ کاربری باغ شهر فین و با رعایت سرانه‌های مورد نیاز و همچنین شرایط اقلیمی طراحی  شده بود نیز به تصویب رسید.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، گفت: بر اساس بازدیدهای میدانی انجام شده، مسیرهای دفع  سیلاب‌ و آب های سطحی مشخص و نهایی شد و در طرح گنجانده شده است.

 

مدرس، تصریح کرد: در مذاکره با اعضای شورای شهر فین و به عنوان اولویت نخست، مقرر شد لیست ٢٠ نفر از افراد واجد شرایط تهیه و به بنیاد مسکن اعلام شود تا پس از موافقت شهرداری،  ساخت واحدهای مسکونی در مساحت  ۶٠ متر مربع آغاز شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان همچنین گفت: ساخت واحدها در اراضی الحاقی با توافق بنیاد مسکن و متقاضیان در خصوص متراژ و شیوه ساخت آن ها نهایی شده و عملیات اجرایی پس از آماده سازی اولیه اراضی آغاز می شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1124928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha