ششمین سالگرد شهید فخیمی در تبریز برگزار شد

ششمین سالگرد شهید مدافع حرم؛ محمدرضا فخیمی به همت سپاه ناحیه امامت تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ششمین سالگرد شهید مدافع حرم؛ محمدرضا فخیمی به همت سپاه ناحیه امامت تبریز و با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور آذربایجان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «حسین پوراسماعیل» فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در این مراسم اظهار داشت: برگزاری چنین یادواره هایی اقدامی مهم در راستای احیاء و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با تأکید بر تداوم راه شهدا با خدمت به مردم در مسیر حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گفت: اگر ما بتوانیم، اهداف و آرمانهای این شهدا را ادامه بدهیم و نگذاریم خونشان به هدر برود، مطمئنا، روح شهدا هم در آرامش کامل خواهد بود.

پوراسماعیل افزود: در شرایطی که هنوز تهاجم و حیله دشمنان دفع نشده است بلکه در میدانهای فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و ... در جریان است، همه ما به عنوان یک رزمنده تلقی می شویم که باید مثل شهدا و جانبازان عزیز، از این نبردها ، سربلند بیرون بیاییم.

همچنین پدر شهید محمد رضا فخیمی در سخنانی با بیان اینکه ولایت مداری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، از خواسته های اصلی این شهید بود، گفت: خود شهید هم در عمل، با فدا کردن عزیز ترین چیز خود، ولایت مداری و پایبندی به انقلاب را ثابت کرد.

وی ادامه داد: نه تنها من، بلکه همه خانواده های شهدا، از اینکه فرزندان و عزیزان خود را در راه اسلام و انقلاب، فدا کردیم، بسیار خرسندیم و اگر دوباره به گذشته برگردیم، باز هم در راه و هدف خود، ذره ای تردید نخواهیم کرد و دوباره همین راه را انتخاب خواهیم کرد.

کد خبر 1124944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha