دعوت مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس برای شرکت در جشنواره قرآنی «مدهامّتان»

اخوت از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس برای شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان دعوت کرد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با تأکید بر اینکه برگزاری مسابقات قرآنی مدهامّتان در رونق بخشیدن و تقویت فعالیت‌های قرآنی در مساجد نقش‌آفرین است، گفت: امروزه قرآن در زندگی‌مان مهجور و کم‌رنگ شده است؛ فلذا باید تلاش کنیم تا این کلام وحی الهی را در زندگی خودمان ساری و جاری کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: در دوره‌های گذشته اعضای کانون‌های مساجد جنوب فارس حضور گسترده و استقبال بسیار خوبی از برگزاری مسابقات قرآنی مدهامّتان داشته‌اند و ثبت‌نام این دوره از مسابقات از ۷ آبان‌ماه سال جاری آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان به سایت بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند، افزود: پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامّتان امسال در ۱۰ رشته‌ی قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می‌شود.

 

اخوت در پایان از تمامی کودکان و نوجوانان فعال و قرآنی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس برای شرکت در پانزدهمین دوره جشنواره سراسری قرآنی مدهامّتان دعوت کرد.

 

بر اساس این گزارش، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان همزمان با سراسر کشور در جنوب فارس برگزار می‌شود و هیئت داوران استانی نیز در جنوب فارس تشکیل شده است.

کد خبر 1124953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha