مراسم بزرگداشت روحانی شهید «محمدزاده» در آستارا

حجت‌الاسلام صالحی از برگزاری مراسم بزرگداشت روحانی شهید علیرضا محمدزاده و میرزا کوچک‌خان جنگلی در شهرستان آستارا خبر داد.

حجت‌الاسلام«ناصر صالحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: شهدا با ایثار و جانفشانی توانستند درس مقاومت و آزادگی را به نسل‌های بعد انتقال دهند و این فرهنگ و تقویت روحیه شهاد‌ت‌طلبی تنها با زنده نگه داشتن یاد شهدا صورت می‌گیرد.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا از برگزاری مراسم بزرگداشت روحانی شهید علیرضا محمدزاده و میرزا کوچک‌خان جنگلی در شهرستان آستارا خبر داد و افزود: این مراسم امشب(پنجشنبه، ۱۸ آذر) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: مراسم مذکور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام صالحی گفت: سخنران مراسم سردار مهران طهماسبی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا با اشاره به اینکه در این مراسم خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و جمعی از طلاب و روحانیون حضور خواهند داشت،خاطرنشان‌کرد: یادوراه شهدا به همت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) و اداره اوقاف و امور خیریه آستارا برگزار می‌شود.

کد خبر 1124961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha