تلاش جهت راه اندازی گروه های مطالبه گر دانش آموزی در مدارس

حجت الاسلام جزایری هدف از راه اندازی گروه های فضای مجازی را ایجاد حس مطالبه گری در نوجوانان دانست و گفت: یکی از اهدافی که با جدیت آن را دنبال می کنیم راه اندازی گروه های جهادی و مطالبه گر دانش آموزی برای افزایش کیفیت در مدارس است.

«حجت الاسلام سید محمدطاهر جزایری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: حوزه بسیج دانش آموزی همواره در تلاش است تا علاوه بر ایجاد فضای مفرح و فرهنگی برای دانش آموزان فعالیت دینی و مذهبی را بگنجاید.

 

فرمانده حوزه 3 بسیج دانش آموزی اهواز از جمله مهمترین فعالیت های این حوزه را نظارت و ارتباط مستمر با مدیران و فرمانده هان پایگاه های بسیج دانش آموزی دانست و افزود: بر این باور هستیم که ارتباط با مدیران و ترکیب آن با نیروی جوان فرمانده های پایگاه ها می تواند رخدادهای بزرگی را رقم بزند.

 

وی با بیان اینکه اقدامات حوزه سه بسیج دانش آموزی تنها به مدارس ختم نمی شود اضافه کرد: بر اساس توافق نامه ای با نماینده امور سینمایی استان من بعد فرهنگیان شاغل در ناحیه سه دانش آموزی می توانند به همراه  خانواده به صورت نیم بها از سینماهای کلاشنهر اهواز بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام جزایری از فعالیت گسترده در فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: امروز بازوی قدرتمند در موفقیت فضای مجازی است، که در همین راستا گروهی از دانش آموزان علاقه مند به فعالیت های مجازی اقدام به راه اندازی گروه ها و صفحه های فرهنگی کرده اند که با استقبال بسیار مطلوبی مواجه شده است.

 

وی در پایان هدف از راه اندازی گروه های فضای مجازی را ایجاد حس مطالبه گری در نوجوانان دانست و یاد آور شد: یکی از اهدافی که با جدیت را دنبال می کنیم راه اندازی گروه های جهادی و مطالبه گر دانش آموزی برای افزایش کیفیت در مدارس است.

 

کد خبر 1125002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha