برگزاری مسابقات فوتسال ویژه بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری مسابقات فوتسال با حضور ۲۴ تیم از بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یک دوره مسابقات فوتسال ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مسابقات با هدف ایجاد وحدت، صمیمت، انسجام و رقابت سالم میان بچه های مسجد، همچنین ایجاد طراوت، نشاط و سرزندگی تدارک دیده شده است.

 

وی بیان کرد: در این مسابقات 24 تیم حضور دارند که در مجموع بیش از 150 نفر از بچه های مسجد در قالب تیم های مختلف به رقابت می پردازند.

 

گواهیان عنوان کرد: این دوره از مسابقات در قالب رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شده که تیم های حاضر در مسابقات در گروه های مختلف به رقابت می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با گرامی داشت شهدای بسیجی، برگزار شده است، اظهار کرد: در پایان نیز به تیم های برتر جوایزی اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان با قدردانی از عوامل برگزار کننده این مسابقات، گفت: توجه به ورزش به عنوان عاملی برای سلامت و تندرستی و همچنین تمرین کار گروهی یکی از اموری است که همواره مد نظر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» قرار گرفته است.

 

کد خبر 1125003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha