شهادت حاج قاسم نقطه عطفی در رویدادهای حوزه فرهنگ و هنر و ادب است

علیزاده با بیان اینکه شهادت حاج قاسم وظایف همه ما را سنگین تر کرد؛ گفت: جریان شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در رویدادهای حوزه فرهنگ و هنر و ادب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا علیزاده، پنجشنبه(18 آذر) در گردهمایی رزمندگان فرهنگی، تبلیغی دفاع مقدس استان گفت: جایگاه و نقش و اهمیت زحمات و اقدامات کسانی که در قالب فکر و اندیشه و قلم و دوربین تجلی یافته اگر بیش از رزمندگان نظامی نباشد، کمتر نیست.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: اسلحه شما دوربین و قلم و کاغذ بود و شور و نشاط  و انرژی به صحنه های جنگ بخشیدید و امروز راویان فرهنگی دفاع مقدس هستید.

 

 

وی خلأ اینگونه همایش ها را محسوس دانست و اظهار کرد: انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس از وظایف کسانی است که در عرصه فرهنگ و هنر کار می کنند و شهادت حاج قاسم وظایف همه ما را سنگین تر کرد.

 

 

علیزاده با بیان اینکه طی دو سال از شهادت حاج قاسم، حوزه فرهنگ و هنر همدوش و همگام با سایرین، گام های بزرگی برداشته، گفت: در دومین روز شهادت سردار، محفل قرآنی با حضور کانون های مساجد و مؤسسات قرآنی برگزار شد و  در سومین روز شهادت، آیین شعر با حضور شاعران و ادبا برجسته ملی برگزار شد.

 

 

وی تصریح کرد: جشنواره تئاتر سردار آسمانی، سرود بچه های مسجد، تولیدات فاخر و...از دیگر اقدامات انجام شده است و جریان شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در رویدادهای حوزه فرهنگ و هنر و ادب خواهد بود.

کد خبر 1125008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha