ستاد تسهیل نمی‌تواند بروکراسی سنگین صدور مجوز‌ها را اصلاح کند

حسینی با بیان اینکه ستاد تسهیل نمی‌تواند محیط اقتصادی و کلان را تنظیم کند و نظام ناکارآمد مالی را اصلاح نماید، گفت: این ستاد نمی‌تواند بروکراسی سنگین صدور مجوز‌ها را اصلاح کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شب گذشته (چهارشنبه 17 آذر) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه با توجه به الزام بازبینی سازوکار‌های چرخه تولید متاسفانه در برخی موارد مشاهد می‌شود که وام ارزی برای نیاز‌های ارزی هم پرداخت نمی‌شود، گفت: وام ارزی از محل و منبع قابل تبدیل ریال به ارز تامین می‌شود آن هم برای فعالیتی که واقعا در آمد ارزی ندارد، در این باره ستاد تسهیل می‌تواند گره‌های بروکراتیک را رفع کند.

 

وی با بیان اینکه ستاد تسهیل نمی‌تواند محیط اقتصادی و کلان را تنظیم کند و نظام ناکارآمد مالی را اصلاح نماید، گفت: این ستاد نمی‌تواند بروکراسی سنگین صدور مجوز‌ها را اصلاح کند.

 

حسینی با تاکید بر اینکه نباید انتظار ما از این ستاد، تسهیل بنیادین این موضوعات باشد، گفت: ستاد تسهیل می‌تواند ناهماهنگی میان محیط زیست و منابع طبیعی را رفع کند، متاسفانه نادیده گرفتن نارسایی‌های خودمان سبب شده است تا بتوانیم موانع و مشکلات بخش تولید را حل کنیم.

 

کد خبر 1125018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha