«شکوه مادری» به منزل خواهر شهید «محمدرضا تاتاری» رسید

طرح ملی «شکوه مادری» در آستانه میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار به منزل «زینب محتشمی» خواهر شهید «محمدرضا تاتاری» رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در آستانه میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و با همراهی فعالان فهما در منطقه صفی آباد اسفراین با حضور در منزل «زینب محتشمی» خواهر شهید «محمدرضا تاتاری» مقام این بانوی ارزشمند را ارج نهاد.

 

خواهر شهید تاتاری، گفت: شهید، نوجوان بود و جثه کوچکی داشت، اما با شجاعت بزرگی اصرار داشت به رزمندگان جبهه های حق علیه باطل بپیوندد  و همین موضوع خانواده را دل نگران کرده و باعث مخالفت ما برای رفتنش میشد اما به طور شگفت انگیزی هنگام اعزام انگار تبدیل به مردی بزرگ شده بود.

 

«زینب محتشمی» که همنام بانوی صبور کربلا حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) است، افزود: دلیل تفاوت فامیل بنده با شهید این است که خانواده فامیل خود را تغییر داده است.

 

«هاشم شیرازیان» در این منزل که مزین به قاب معصومیت و شجاعت دو شهید والامقام  شهید محمد رضا تاتاری و شهید محمد ارغیانی بود، با تبریک میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) قدم در راه شهدا را راه تعالی و سعادتمندی واقعی نام برد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این عرصه خدمتگزار و اثربخش باشیم.

 

وی طرح ملی «شکوه مادری» را مرحله دوم اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» و  با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله پیرامون مسجد عنوان کرد.

 

شهید محمد رضا تاتاری، متولد 1348 است که در تاریخ 10 اردیبهشت  1366 در بانه به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

 

 

کد خبر 1125042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha