رشد ۶ برابری شرکت های دانش بنیان کهگیلویه و بویراحمد در سه سال گذشته

رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشد ۶ برابری شرکت های دانش بنیان در سه سال گذشته، گفت: هم اکنون در سه شهرستان بویراحمد،گچساران و کهگیلویه مراکز رشد فعال وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید شمس الدین هاشمی» به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با بیان اینکه ۱۳ شرکت دانش‌بنیان در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت است، گفت: شرکت‌ های دانش بنیان مستقر در پارک برای ۴۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده اند.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون شرکت‌های دانش بنیان ۷۰ هزار دلار صادرات داشتند، افزود: دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه شرکت‌ های دانش بنیان در نمایشگاهی مجازی و سه بعدی در سایت پارک علم و فناوری قابل مشاهده است.

 

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان تاکنون 17 میلیارد تومان فروش داشته اند، گفت: در سه سال گذشته ۵ میلیارد تومان تسهیلات به این شرکت‌ها پرداخت شده است.

 

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار مترمربع در اختیار پارک علم و فناوری استان است، از مسولان خواست تا در برطرف کردن مشکلات زیرساختی همکاری لازم را داشته باشند.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشد 6 برابری شرکت های دانش بنیان در سه سال گذشته، گفت: هم اکنون در سه شهرستان بویراحمد،گچساران و کهگیلویه مراکز رشد فعال وجود دارد.

کد خبر 1125126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha