سامانه جامع تجارت یکی از کاربردی ترین برنامه های مدون دولت الکترونیک است

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: پیشرفت سامانه جامع تجارت در حضور بنگاه اقتصادی تولیدی، شبکه های پخش و اصناف و امکان رصد و پایش فعالیت این بنگاه ها، گام بلند دولت الکترونیک در زمینه کاهش فساد و شفافیت اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان تابش در دوازدهمین جلسه سامانه جامع تجارت گفت: سامانه جامع تجارت یکی از کاربردی ترین پروژه های دولت الکترونیک است که به منظور انجام تجارت سالم و شفاف در اقتصاد ایران ، در کم‌ترین زمان ممکن به وجود آمده است و یکی از برنامه‌های مدون دولت برای اجرای برنامه دولت الکترونیک است.


رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: پیشرفت سامانه جامع تجارت در حضور بنگاه اقتصادی تولیدی، شبکه های پخش و اصناف و امکان رصد و پایش فعالیت این بنگاه ها، گام  بلند دولت الکترونیک در زمینه کاهش فساد و شفافیت اقتصادی است.


وی افزود : شتاب در ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت سرعت بیشتری گرفته است و با پشتیبانی و آموزش و رفع نواقص  و همکاری بین عوامل این شتاب قابل تقدیر است.


وی همچنین گفت :هرگونه سهل انگاری در ثبت اطلاعات و هرگونه کاهش همکاری در این زمینه با برخورد همکاران و معرفی به سازمان تعزیرات با دقت انجام می گیرد.


معاون وزیر صمت :از تمامی فعالان که با پیگیری و فعالیت مضاعف  پیشرفت قابل  ملاحظه ای در ثبت اطلاعات لازم با  این سامانه داشته اند ، تقدیر نمود.


همچنین تابش در دوازدهمین جلسه مستمر سامانه جامع تجارت در سازمان حمایت، گفت : سامانه جامع تجارت نمونه بارز شفاف سازی و تحول در امر اقتصادی و بازار است.


شایان ذکر است که مطابق وظایفی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت ترسیم شده است، فعال سازی بعضی از رسته‌های فعالیتی مانند فعالان در تولید و توزیع مقاطع فولادی، لوازم خانگی، روغن موتور، محصولات پتروشیمی، پودر شوینده، پوشک و شیر خشک در سامانه تجارت از طریق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام می شود.

کد خبر 1125153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha