عدم جذب سرمایه گذار در استان فارس صحت ندارد

ایمانیه گفت: عدم جذب سرمایه گذار در استان فارس صحت ندارد و سرمایه گذاری که مد نظر وزیر گردشگری است از اتباع کشورهای دیگر بوده و باید طبق قانون به لحاظ امنیتی، استعلام های لازم در خصوص وی انجام می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (پنج شنبه 18 آذر) با اشاره به شبهات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص عدم پذیرش یک سرمایه گذار در فارس در جمع خبرنگاران گفت: چندی پیش مطلبی به نقل از وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در ارتباط با وقت دهی به یک سرمایه گذار در استان فارس مطرح شده که به نظر می رسد مطالب مطروحه، ناقص به اطلاع وزیر گردشگری رسانده شده است.

استاندار فارس افزود: سرمایه گذاری که مد نظر وزیر گردشگری است از اتباع کشورهای دیگر بوده و باید طبق قانون به لحاظ امنیتی، استعلام های لازم در خصوص وی انجام می شد تا دفتر استانداری نیز با سازمان های مربوطه هماهنگی لازم را انجام دهد.

وی اضافه کرد: بازنشر خبر عدم پذیرش سرمایه گذار مربوطه مایه تعجب است و پس از اعلام موضوع به وزیر گردشگری و پاسخ مثبت وی در خصوص انجام استعلام، ظرف 48 ساعت و در سریع ترین زمان ممکن، دیدار با سرمایه گذار مذکور انجام شد اما مطلب به شکل دیگری از وزیر گردشگری نقل شده است.

ایمانیه تاکید کرد: در مورد حجم سرمایه گذاری این سرمایه گذار نیز مطالب ناقص، درج شده و حجم سرمایه گذاری مورد نظر سرمایه گذار بسیار متفاوت از رقم عنوان شده است.

وی ادامه داد: پیگیری های لازم در خصوص این سرمایه گذار با جدیت انجام شده و باز نشر این خبر پس از یک ماه و با ارائه اطلاعات ناقص، سئوال برانگیز بود.

استاندار فارس تصریح کرد: جذب سرمایه گذاران و مشارکت بخش خصوصی از اولویت های دولت سیزدهم است و در 2 ماهی که از شروع به کار ما در استان فارس می گذرد، رویکرد جدی در حمایت از سرمایه گذاری، اشتغال و رفع موانع تولید دنبال شده است.

کد خبر 1125225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha