مسابقه «مدهامتان» یکی از کارهای ارزشمند ستاد کانون‌های مساجد کشور است

هاشمی با بیان اینکه یکی از کارهای ارزشمندی که توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور انجام شده، برگزاری مسابقه مدهامتان است، گفت: با این کار نوجوان و جوانان به سمت قرآن سوق پیدا می‌کنند.

«سیداحمد هاشمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: در عصری که میل به مادیات و دوری از معنویت، زندگی مردم را فراگرفته، بهترین پناهگاه برای انسان در این عصر قرآن است که انسان به سوی آن پناه بیاورد.

 

معاونت تربیتی جماعت دعوت و اصلاح کشور و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمین با اشاره به صورت‌های مختلف اهتمام به قرآن افزود: قرائت قرآن، گوش کردن به قرآن، حفظ قرآن، تدبر و تأمل در قرآن، یادگیری و آموزش دادن قرآن، همه این‌ها در واقع عرصه‌هایی برای پناه آوردن به قرآن است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از کارهای ارزشمندی که توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور انجام شده، مسابقه‌ای است که تحت عنوان مسابقه «مدهامتان» برای نوجوان و جوانان تدارک دیده شده تا آن‌ها را به سمت قرآن سوق دهند و به آموزه‌های قرآنی علاقه‌مند کنند.

 

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: شایسته است نوجوانان ما به این مسابقات ارزشمند که برای بازگشت به قرآن و پناه گرفتن از قرآن است، اهتمام و مشارکت کنند که ان‌شاءالله هم از خیر دنیا و هم آخرت برخوردار شوند.

کد خبر 1125237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha