سرکشی از مناطق محروم از برنامه های شورای شهر رشت

علوی با بیان اینکه برنامه ای مدون در شورا تدوین شد گفت: سرکشی از مناطق محروم از برنامه های شورای شهر رشت قرار دارد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « امیرحسین علوی» در جلسه هادیان سیاسی سپاه ناحیه رشت اظهار کرد: مدیریت جهادی، مدیریت علمی است.

شهردار رشت با بیان اینکه در شورا برنامه ای مدون تدوین شد گفت: برای دوره چهارساله برنامه‌ ها تدوین و در آینده اجرایی می شود.‌

علوی با تاکید بر اینکه سرکشی به مناطق کم‌برخوردار و محلات حاشیه ای همراه با نتایج مطلوب در دستور کار است افزود: دیدار از مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار به صورت منظم ماهی یکبار برگزار می‌شود تا در این فرصت یک ماهه بستر تحقق مطالبات مردم آن مناطق محقق شود.

«محمدحسین کارگرنیا» نیز در این نشست با تاکید بر اینکه وظیفه نظارت شورا بر عملکرد شهردار به صورت جدی پیگیری می‌شود اظهار کرد: در برنامه های مختلف برنامه یک ماهه به شهردار دادیم و در صورت عدم اجرا طبق قانون عمل می‌شود که یکی از این برنامه‌ها ساماندهی به پل‌های عابر پیاده است.

رئیس شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه با تمام توان از اقتدار خودمان در شورای ششم دفاع کنیم گفت: شورای ششم از بدو شروع و هدف گذاری، خود را در مسیر خدمتی بی منت به مردم و در جهت کسب رضای حق قرار داده است.

وی با بیان اینکه شهردار رشت ناآشنا با موضوعات شهری نبوده و قطعا نمی توان فرصت زیادی داده شود افزود: شهردار فرد جدید و ناآشنا با مطالبات شهری نیست،  همه باید تحت ضوابط کار کنیم تا مورد حمایت مردم قرار گیریم.


کار گرنیا تصریح کرد : ما به دنبال حل عدم ثبات مدیریتی هستیم.

گفتنی است، معاونت سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت برای اولین بار دیدار چهره به چهره هادیان تخصصی سیاسی با اعضای شورای شهر و شهردار رشت را برگزار کرد. در این برنامه هر کدام از هادیان سیاسی مطالبات شهری در حوزه های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی و مدیریت شهری را مطرح کرده و اعضای شورا نیز به مطالبات مطرح شده پاسخ گفتند.

کد خبر 1125244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha