کتاب «اوستاعلی» در زیرکوه رونمایی شد

طی مراسمی کتاب «اوستاعلی» به قلم «محمدعلی پردل» با حضور معاون راهبردی امور استان های حوزه هنری کشور در زیرکوه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم رونمایی از کتاب «اوستاعلی» به قلم «محمدعلی پردل» شامگاه (۱۸ آذر) در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرستان زیرکوه با حضور معاون راهبردی امور استان های حوزه هنری کشور و رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی برگزار شد‌.

 

 

«میثم مرادی» معاون راهبردی امور استان های حوزه هنری کشور در این مراسم در خصوص اهمیت ثبت وقایع انقلاب اسلامی گفت: یکی از کارهای مهم، ثبت تاریخ انقلاب از زبان چهره های رنج دیده دوران ستمشاهی است‌ و مردم شهرستان زیرکوه همپای انقلاب اسلامی رشد کرده اند.

 

 

وی با اشاره به ثبت خاطرات «محمد علی پردل» عنوان کرد: چه بسا اگر این عزیز اقدام به این کار نمی کرد خاطرات ایشان برای نسل‌های بعدی بازگو نمی‌شد و به روایتی سند هویتی زیرکوه و قاینات توسط آقای پردل ثبت و ضبط شده است.

 

 

معاون راهبردی امور استان های حوزه هنری کشور ادامه داد: در صفحات ابتدایی این کتاب زیست بوم منطقه و هویت مردم، بازی ها، کشاورزی و تولیدات شهرستان معرفی شده است.

 

 

مرادی بیان کرد: هنوز رزمندگان بسیاری در قید حیات هستند که ما نیاز به یک نهضت عظیم ثبت و ضبط خاطرات این رزمندگان برای انتقال به نسل های آینده داریم.

 


گفتنی است؛ این کتاب زندگینامه آزاده سرافراز «محمد علی پردل» از اردکول تا زندان موصل را به تصویر می کشد.

کد خبر 1125258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha