بازید رئیس جمهوری از کارخانه یخچال سازی لرستان

رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی خود و بازدید از یخچال‌سازی بوژان خرم‌آباد گفت: ظرفیت اشتغالزایی در این واحد باید طی کمترین زمان به پنج برابر افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « آیت الله سید ابراهیم رییسی» صبح امروز(19 آذر) در نخستین برنامه یازدهمین سفر استانی در بازدید از کارخانه یخچال سازی بوژان، اظهار داشت:  با توجه به وجود ظرفیت تولید و اشتغال‌زایی در این کارخانه، لازم است که ظرفیت اشتغالزایی آن در کمترین زمان ممکن تا پنج برابر افزایش یابد.

 

وی افزود: موانع توسعه تولید و اشتغال‌زایی این کارخانه باید در استان برداشته شود و در صورت نیاز به حمایت مرکز، ما نیز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

 

رییس جمهوری بیان کرد: اولویت ما فعال کردن ظرفیت‌های موجود و توسعه اشتغالزایی است و در جاهایی که امکان افزایش اشتغال و تولید وجود دارد باید موانع آن برطرف گردد.

 

مدیرعامل کارخانه یخچال‌سازی بوژان نیز در جریان این دیدار درباره وضعیت تولید کارخانه توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: این کارخانه هم‌اکنون با یک‌پنجم ظرفیت و ۱۰۰ نیرو درحال فعالیت است اما توان افزایش تولید و اشتغال را تا پنج برابر دارد.

 

کیوان کاظمی عنوان کرد: مهم‌ترین مشکل کارخانه بوژان، کمبود منابع مالی و اعتباری است که امیدوارم با حمایت دولت حل شود

 

آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح روز جمعه به همراه برخی از وزرا و اعضای هیات دولت در یازدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه خرم‌آباد در استان لرستان شد.

 

کد خبر 1125263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha