کارخانه سامان کاشی بروجرد احیاء می شود

فاطمی از اختصاص اعتبار برای باز سازی و نوسازی کارخانه سامان کاشی بروجرد خبرداد گفت: احیای این کارخانه از برنامه های سفر هیئت دولت به استان لرستان است.

« سید رضا فاطمی امین» امروز (۱۹ آذر) در بازدید از کارخانه سامان کاشی شهرستان برجرود، از عزم دولت برای رفع مشکلات صنایع راکد خبرداد و گفت:احیای کارخانه سامان کاشی بروجرد از برنامه سفر هیئت دولت به استان لرستان است.

 

وی افزود:  طبق هماهنگی‌های انجام شده ۵۰ میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی کارخانه سامان‌کاشی بروجرد به عنوان مصوبه سفر آیت‌الله رئیسی اختصاص یافته است.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: بانک صنعت و معدن متولی پرداخت اعتبار مورد نیاز بازسازی و نوسازی این واحد تولیدی است.

 

وی اذعان داشت: پیرو هماهنگی‌های انجام شده با اداره تصفیه ورشکستگی قوه قضاییه این واحد تولیدی توسط گروهی جدید تا پایان سال جاری فعالیت خود را با ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی آغاز  خواهد کرد.

 

امروز هیئت دولت مهمان مردم استان لرستان است و وزیر صنعت، معدن، تجارت به‌عنوان نماینده ویژه آیت‌الله رییسی به شهرستان بروجرد اعزام شده است.

 

فاطمی امین در سفر به بروجرد از کارخانه زاگرس پوش، نساجی، سامان کاشی و کاشی جم بازدید می‌کند.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با حضور در فرمانداری بروجرد در جلسه بررسی موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان شرکت خواهد کرد.

 

سامان‌کاشی بروجرد یکی از کارخانه‌های حوزه صنایع معدنی و معتبر کشور و حتی خاورمیانه است که فعالیت آن سال ۷۴ آغاز شد.

 

این واحد صنعتی با ظرفیت تولید سه میلیون متر مربع کاشی دارد اما با بیکاری نیروهای این کارخانه، مشکلی بر معضلات کارگری این شهرستان افزوده شد.

کد خبر 1125268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha