شهیده صادقی‌مقدم بر انجام وظایف دینی تاکید زیادی داشت

نوروزی گفت: شهیده صادقی‌مقدم همیشه به ما می‌گفت که خداترس و خداپرست باشید و بر انجام وظایف دینی تاکید زیادی داشت و از ما می‌خواست کارهای خیر انجام دهیم و خود نیز حسینی زندگی و حسینی عمل کرد.

«مریم نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينکه شهیده «فریده صادقی‌مقدم» از شهدای مدافع سلامت شهرستان اندیمشک در ۵ تیرماه سال ۱۳۵۶ در این شهرستان متولد شد و فرزند ارشد خانواده و دارای پنج خواهر و ۲ برادر بود و ۲ فرزند دختر نیز داشت.

 

فرزند شهیده «فریده صادقی‌مقدم» دومین شهید مدافع سلامت اندیمشک با اشاره به اینکه این شهیده در بخش‌های مختلف بیمارستان امام علی (ع) خدمت کرده و در هر قسمت که مشغول به کار بود، با تمام وجود کار خود را انجام می‌داد افزود: شهیده صادقی‌مقدم همیشه ارادت خاصی به امام حسین (ع) داشت و هر ساله در دهه محرم در خانه مراسم روضه برپا می‌کردند و شب‌های احیا به دلیل اینکه منزل ما در نزدیکی مسجد قرار داشت، درب حیاط منزل به روی عبادت‌کنندگان باز بود.

 

وی اذعان کرد: این شهیده بزرگوار همیشه به ما می‌گفت که خداترس و خداپرست باشید، به انجام وظایف دینی تاکید زیادی داشت، از ما می‌خواست کارهای خیر انجام دهیم و خود نیز حسینی زندگی و حسینی عمل کرد.

 

نوروزی با بیان اينکه شهیده صادقی‌مقدم سرپرست خانواده بود ولی به کسانی که شرایط مالی خوبی نداشتند در حد توان خود کمک مالی می‌‌کرد ادامه داد: اگر بیماری به بیمارستان مراجعه می‌کرد و توان پرداخت هزینه درمانی را نداشت، به وی کمک می‌کرد و یا از مسئولان بیمارستان می‌خواست تا از این بیماران، هزینه کمتری دریافت شود.

 

وی عنوان کرد: این شهیده والامقام بسیار مهربان بود و همکاران از وی به مهربانی، صداقت و صبور بودن یاد می‌کنند و در تمامی فعالیت‌ها و کارها اخلاص کامل داشت.

 

فرزند شهیده مدافع سلامت بیان کرد: مادرم در فروردین‌ماه امسال به بیماری منحوس کرونا مبتلا شد، بیش از یک ماه در بیمارستان بستری بود و در روز ۶ اردیبهشت جان به جان آفرین تسلیم کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

وی با اشاره به اینکه مادر من می‌گفت ما باید دعا کنیم که باعزت به خاک سپرده شویم که همینطور هم شد و به آرزوی قلبی خود رسید ابراز کرد: این شهیده همواره به دنبال کسب رضایت پروردگار بود، عاشقانه در این مسیر گام برداشت و مجاهدانه جان خود را نثار سلامت بیماران کرد تا زندگی برای مردم جریان داشته باشد.

 

نوروزی اضافه کرد: پرستاران در خط مقدم نبرد علیه کرونا هستند و نقش اساسی و مهمی در سلامت جامعه و بازگشت امید و نشاط به جامعه دارند که مردم هم هیچوقت این از خود گذشتگی و ایثار آنها را فراموش نمی‌کنند.

 

وی شهادت را عزت ابدی دانست و یاد آور شد: شهدا همیشه زنده هستند و به عنوان قهرمانان کشورمان محسوب می‌شوند که ازخودگذشتگی، مهربانی و ایثار، فصل مشترک رفتار همه آنها است.

 

کد خبر 1125285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha