فراهم آوردن زمينه حضور شاداب جوانان در کانون ها تأثيري بسزایی در بهبود روندبرنامه ها دارد

یوسف پور ، گفت: فراهم آوردن زمينه حضور شاداب جوانان در مساجد و کانون ها مي تواند تأثيري بسزا در بهبود روندبرنامه هاي مساجد ايجاد کند.

 افشين يوسف پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جوانان و اعضای این کانون با میل و رقبت جذب کانون و فعالیت های متنوع شده اند و در حال فعالیت هستند.

 

مدیر کانون روستایی شهيد سردار حمدالله دكامي قصرشیرین افزود:مسجد به عنوان پایگاهی دینی است و حضور جوانان در آن، بنياد دینی جامعه را تقویت  می کند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاري کلاس هاي حفظ و روخواني  قرآن، کلاس احکام، برپایی کتابخانه سیار ،تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، برپایی نماز جماعت، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا از برنامه های کانون است.

 

یوسف پور تصریح کرد: با همکاري بسيج ناحيههمایشی با  « نشست روشنگري » با حضور جوانان و علاقمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

مدیر کانون روستایی شهيد سردار حمدالله دكامي قصرشیرین  اظهار کرد: برگزاری سومین رویداد  فهما در بین کانون باعث افازیش توان و فعالیت جوانان در کانون ها شده است بطوری که بسیاری از جوانان بصورت خودجوش و شبانه روزی در حال پیگیری کارها هستند.

کد خبر 1125304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha