مشکل پرداختی  و معوقات پرستاران رفع شود

رئیسی بر ضرورت رفع مشکل پرداختی و معوقات پرستاران تاکید کرد و افزود: این مشکلات از سوی وزارت بهداشت و درمان پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» امروز ( 19 آذر) در دیدار با جمعی از پرستاران لرستانی در خرم آباد، اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان در میدان مبارزه با کرونا ایثارگری کردند.

 

وی با گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، افزود: مسائل و مشکلات مربوط به جامعه پرستاران بررسی و در راستای رفع این مشکلات تصمیم گیری می شود.

 

رئیس جمهور ادامه داد: به طور حتم مشکلات مربوط به پرداخت‌ها و معوقات که از سوی پرستاران مطرح شده، باید پیگیری شود.

 

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان مسئولیت دارد که این مسئله را تا حصول نتیجه دنبال کند، اذعان داشت: اگر بودجه‌های خود وزارت کافی نیست، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودجه کافی را در اختیار قرار دهد تا بتوانند مشکل را حل کنند.

 

رئیس جمهور تاکید کرد: خواسته من این است که حتماً این کار صورت بگیرد، نمی‌خواهم واژه دستور را به کار ببرم، اما حتماً می‌خواهم که به مناسبت روز پرستار، مشکلات پرستاران حل شود تا بعد از این روز، مشکلات پرداخت‌ها، معوقات و مسائل قبل تسویه شود و مشکل نقدی وجود نداشته باشد.

 

گفتنی است، صبح امروز آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور صبح روز جمعه به همراه برخی از وزرا و اعضای هیات دولت در یازدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه خرم‌آباد در استان لرستان شد.

 

وزرای جهاد کشاورزی، نیرو ، صنعت ، معدن، تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش  و جوانان و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، برخی معاونان وزرا و روسای سازمان‌های مختلف کشوری، آیت‌الله رئیسی را در یازدهمین سفر استانی همراهی می‌کنند.

کد خبر 1125313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha