بدون مشارکت مردم در جنگ اقتصادی پیروز نمی‌شویم

سردار زهرایی گفت: اگر همه دولتمردان با همه منابع ملی، گشایش ها و کاهش و صرفه‌جویی هزینه های جاری و پرداختن به مردم هم پای میدان بیایند، بدون مردم در جنگ اقتصادی پیروز نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، سردار«محمد زهرایی» امروز (۱۹ آذر) قبل از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی استمرار نهضت عاشورا است و چه در استقرار نظام اسلامی که جوانان برومند این سرزمین همت کردند و کاری مردمی و جوششی اتفاق افتاد و چه در حماسه آفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس ثابت شد دو مولفه‌ای که دشمنان به خیال واهی می‌خواستند از امام حسین(ع) بگیرند، انقلاب احیا کرد یکی نفوذ امامت و رهبری بر قلب ها و دیگری حاکمیت ولایت است.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر قائم ولایت و قائده مردم استوار است، افزود: بحث دشمن با ما جنگ نظامی، اقتصادی و هسته‌ای نیست بلکه ما جنگ تمدنی تمام عیار با جبهه استکبار داریم بر دو مولفه نبودن حاکمیت اسلامی و نبودن نفوذ اسلام در دل مردم و این جنگ تمام شدنی نیست چون دشمن دست از دشمنی بر نمی‌دارد.

 

سردار زهرایی بیان کرد: جنگ تمدنی جبهه حق و استکبار در رویش جدید به نام تمدن نوین اسلامی است و دشمن نمی‌تواند این را بپذیرد بنابراین از انجام هیچ جنایت و تهاجمی کوتاهی نمی کند تا ملت را به زانو دربیاورند و آن قائمه و قائده را دچار تردید و تزلزل کنند.

 

وی با اشاره به هزینه های دشمن برای پمپاژ ناامیدی در جامعه، گفت: اما عاقبت این سرزمین برای مستضعفین و متقین است و این وعده قطعی الهی است.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در استقرار انقلاب اسلامی و نظام اسلامی جان‌ها و خون‌ها ریخته شد و اراده‌ها بود و همه مردم بسیج شدند که ما در مقابل دشمن پیروز شویم، تأکید کرد: در جنگ اقتصادی نیز باید این کار انجام شود و تا مردم به پا نخیزند و به این باور نرسد که در جنگ اقتصادی هستیم پیروز نخواهیم شد.

 

سردار زهرایی به رویکرد ستودنی و محرومیت زدایی دولت سیزدهم اشاره کرد و  ادامه داد: امروز از یخ‌زدگی اراده و فکری بدنه دولت قبلی فاصله گرفته‌ایم و دولت سیزدهم باید تصمیمات سخت خود را باید بگیرند و بدنه دولت نیز هم‌پای نگاه بسیار خوب رئیس جمهور حرکت کنند اما این تمام کار نیست.

 

وی تصریح کرد: اگر همه دولتمردان با همه منابع ملی، گشایش ها و کاهش و صرفه‌جویی هزینه های جاری و پرداختن به مردم هم پای میدان بیایند، بدون مردم در جنگ اقتصادی پیروز نیستند.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور به جایگاه مردم در محقق اقتصادی مقاومتی اشاره و عنوان کرد: در دفاع مقدس نوینی به سر می بریم که خط مقدم آن بسیار متفاوت با دفاع مقدس سخت نظامی است اما ماهیت آن رویارویی جبهه حق و استکبار است.

 

سردار زهرایی بیان داشت: تولیدکنندگان، بازاریان و هر کسی که در چرخه اقتصاد کار می کند افسر جنگ و دفاع مقدس نوین است و همه مسئولان وظیفه دارند مسیر این جنگ را برای آنان تسهیل کنند و خود را به عنوان مسئول نوکر این مردم بدانند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم به انگیزه و موتور محرک و بسیج کنندگی نیاز دارند، گفت: جمعی از خیران، بسیجیان، گروه های جهادی، بزرگان محلات و هیات امنای مساجد و صندوق های قرض الحسنه ای بانکداری اسلامی باید این وظیفه را به دوش بکشند و موتور انگیزه بخش به مردم در جنگ تمام عیار اقتصادی شوند.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: مردم باید در جنگ اقتصادی هم فرمانده داشته باشند و کارهای روی زمین مانده را جلو ببرند و ما امروز شبکه گروه های جهادی کشور را در قالب ۴۲ هزار گروه جهادی  تشکیل داده ایم.

 

وی در پایان افزود: بیش از ۲۶ هزار صندوق قرض‌الحسنه در کشور فعال است و درخواست دارم در گروه های جهادی و مجامع خیرین برای فتح خرمشهر‌های اقتصادی همکاری همه جانبه داشته باشید.

 

 

کد خبر 1125341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha