استان گیلان از مدیریت جامع و کارشناسی شده رنج می برد

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه استان گیلان از مدیریت جامع و کارشناسی شده رنج می برد،گفت: انجام کارها به مدیریت جهادی، مردمی و اندیشمند نیازمند است تا همه جوانب را دیده و راهکار ارائه دهد،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام « مهدی نقوی » در جلسه شورای اداری لنگرود که امروز ( جمعه، ۱۹ آذر) با حضور استاندار گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: برای استان گیلان، کشاورزی، برنج، چای و ابریشم گیلان نگران هستیم.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با بیان اینکه ما برای آینده فرزندان این استان که باید میراثی از گذشتگان به آیندگان برسد، نگرانیم، تصریح کرد: خلا یک تیم نخبگان و اندیشه ورز که به همه موضوعات اشرافیت کامل داشته باشد، احساس می شود و به این تیم کارشناسی، نیازمندیم.

 

حجت الاسلام‌نقوی ادامه داد: نارضایتی مردم از اقدامات کارشناسی نشده است به عنوان نمونه الحاق و جدا شدن روستاها و محلات به شهرداری چاف و چمخاله که یک زمانی بدون مطالعه و کارشناسی انجام شد یکی از مشکلات این شش روستا است.


وی با بیان اینکه استان گیلان از مدیریت جامع و کارشناسی شده رنج می برد، خاطرنشان کرد: امروز وقتی به کشاورزان مراجعه می کنیم از اوضاع کشاورزی نگران هستند و برای حل بعضی از مشکلات مجبور هستند قطعه ای از زمین خود را بفروشند و یا در زمین خود بنایی برای فرزندان خود بسازند که همه اینها نارضایتی ایجاد می کند.

 

حجت الاسلام نقوی با اشاره به اینکه برای صنعت شهرستان نگرانیم و دو شهرک صنعتی لنگرود با عدم رضایت سرمایه گذار مواجهه است، اظهار کرد: حمایت لازم از سرمایه گذار صورت نمی گیرد و نیاز به مدیریت دارد.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه شهرستان به مدیریت جهادی،  مردمی و اندیشمند نیازمند است تا همه جوانب را دیده و راهکار ارائه دهد، خاطرنشان کرد: در خصوص حوزه گردشگری شهرستان که می تواند یکی از موضوعات مهم برای اشتغال و رونق گردشگری باشد، نگرانیم و صرف شعار در این زمینه موجبات رضایت را فراهم نمی کند.

 

وی تاکید کرد:مردم از مدیران این دولت مردمی حل این معضلات را خواستارند و هم اکنون سه شهرداری و فرمانداری شهرستان با سرپرست اداره می شود.

 

۳۰ درصد از راه های ارتباطی نیاز به مرمت و بازسازی دارند

« پرویز محمد نژاد » با تبریک روز پرستار به مجموعه کادر درمان، گفت: بندر چمخاله به لحاظ اهمیت و نقش مهم در حوزه اقتصاد شهرستان و به کارگیری جوانان در جذب اشتغال بسیار مهم است و امیدواریم با توجه به مشکلات موجود عنایت ویژه در این خصوص انجام شود.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چگونگی سرویس دهی آب، برق، گاز به بیمارستان تامین اجتماعی که با مشکل در این بخش مواجهه است، تصریح کرد: مدیران علاقمند به حل مشکلات هستند اما گاها با برخی از موانع مواجهه هستند‌.

 

محمد نژاد با بیان اینکه ۳۰ درصد از راه های ارتباطی نیاز به مرمت و بازسازی دارند، افزود: متاسفانه امسال توفیق زیادی در این بخش حاصل نشد و تنها  اولویت های مهم در کار مورد توجه قرار گرفت.

 

وی در خصوص حوزه مخابرات و اینکه پوشش اینترانتی و مخابراتی شهرستان مناسب نیست،  تصریح کرد: ۳۰ دکل  از سال گذشته تعریف شده که  لزوما باید این ۳۰ دکل تمام تا مردم شهرستان از پوشش اینترنت و مخابرات که از  الزامات زندگی روزمره است بهره مند شوند.


محمد نژاد در خصوص قوانین و دستورالعمل های خلق الساعه و نوپدید ، تصریح کرد:حوزه منابع طبیعی، امروز سدی برای بسیاری از فعالیت های درآمدزا شده است و باید به شکلی حل شود.

 

 

کد خبر 1125343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha