تاثيرگذاري تحريم ها در مشكلات اقتصادي كشور ناچيز است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: تاثيرگذاري تحريم ها در مشكلات اقتصادي كشور ناچيز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ️ حضرت زینب کبری (س)، الگوی حضور زنان در مهمترین مسائل تاریخ و اثر گذاری فوق العاده آنان در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه ایمان، بصیرت، عفت و حجاب زینبی، ایستادگی صلابت و صبر زینبی، قدرت آفرین و نقشه راه زنان و مردان پیرو مکتب عاشورا است گفت: روز پرستار را به همه پرستاران و گرامیانی که سلامت و آرامش را به بیماران و دردمندان در شهرستان دماوند اهدا می‌کنند، تبریک می‌گوئیم.

فتاح دماوندی بیان داشت: ایران به دنبال انتفاع اقتصادی در برابر تعهدات بوده و هست و برای توافق ایده‌آل، توافق مطلوب، توافق قابل قبول، توافق قابل تحمل و توافق نامطلوب اقدام متناسب در نظر گرفته است.

امام جمعه دماوند مذاكرات را گره گشاي مشكلات اقتصادي نداست و افزود: گره زدن نجات اقتصاد کشور به مذاکرات، جنگ روانی دشمن برای ملتهب کردن جامعه است. طبق نظر برخی کارشناسان، تحریم‌ها حدود ۲۰ درصد در وضع اقتصاد ایران مؤثر است.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به صورت جدی در پی رفع تحریم‌ها است، اما همه مشکلات با رفع تحریم‌ها بر طرف نمی‌شود اظهار داشت: شفاف سازی میزان حقوق و مزایای دولتی و بهینه سازی نظام پرداخت بر تحقق عدالت اجتماعی تأثیرگذار است.

وی افزود: فرهنگ سازی برای مدیریت و کار جهادی و انقلابی همراه با عقلانیت و تدبیر صحیح، ضرورت فعلی دولت سیزدهم است و در فرهنگ سازی برای اسلامی ایرانی زندگی کردن، باید از ابزارهای فرهنگی مثل سینما. رسانه‌های صوتی، تصویری و مطبوعات کمک بگیریم و از هنرمندان دماوندی تقاضا دارم برای فرهنگ سازی در موضوع سبک اسلامی ایرانی، آثار هنری و فاخر تولید کنند.

کد خبر 1125376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha